
Site Manager facilitaire diensten
- Regio Rotterdam (Rotterdam, Zuid-Holland)
- € 3.460 - € 4.592 per maand
- Kantoor
Streef jij naar uitmuntendheid en wil je werken in de top van de facilitaire markt, op de mooiste locaties en in een team waar iedereen voor elkaar door het vuur gaat? More than welcome bij D&B!
You are more than welcome ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Ben jij een gedreven en resultaatgerichte facility professional met een passie voor operationeel management? Wil jij verantwoordelijk zijn voor hoogwaardige facilitaire dienstverlening op een van onze locaties? Dan zijn wij op zoek naar jou als onze nieuwe Site Manager!
Op de locatie ben jij het aanspreekpunt voor zowel opdrachtgever als medewerkers. Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en uitvoering van facilitaire diensten op diverse locaties. Jij zorgt ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden op deze locaties soepel verlopen en dat de kwaliteit van onze diensten altijd gewaarborgd blijft.
Een greep uit jouw werkzaamheden:
• Je geeft leiding aan de teams op jouw locaties: hospitality, beveiliging, catering en cleaning;
• Je voert sollicitatiegesprekken, begeleidt medewerkers en bent zichtbaar op de vloer;
• Je onderhoudt klantrelaties, signaleert kansen én risico’s en durft moeilijke gesprekken aan te gaan;
• Je bewaakt de kwaliteit van alle diensten en stuurt scherp bij waar dat nodig is;
• Je houdt overzicht over budgetten, marges, facturen en contractuele afspraken.
Je werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag, van 9:00 tot 17:00 uur. Je staat boven de sterkte en draait niet mee in het dienstrooster, maar je bent géén manager-op-afstand: je weet wat er speelt op de vloer, stuurt bij waar nodig en neemt je verantwoordelijkheid.
Nieuwsgierig naar meer?
Wij bieden
• Een brutosalaris tussen €3.460 en €4.592 op basis van een fulltime dienstverband, afhankelijk van kennis en ervaring;
• Een dienstverband van 32 tot 40 uur per week
• Een aansturende rol binnen het facility management
• Reiskostenvergoeding: €0,23 per km vanaf 9 km, met een maximum van €384 per periode
• Een gezellige en persoonlijke werksfeer met betrokken collega’s
• Een afwisselende baan binnen een groeiende organisatie
• Een dynamische pensioenregeling
• Een flexibel keuzebudget voor o.a. extra vakantiedagen of een sportschoolabonnement
Jij herkent jezelf in het onderstaande
• Hbo werk- en denkniveau met leidinggevende ervaring binnen de facilitaire dienstverlening (of mbo met minimaal 3 jaar relevante ervaring)
• Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands én Engels
• Je hebt sterke managementvaardigheden, financieel inzicht en een scherp oog voor kwaliteit
• Besluitvaardig, communicatief sterk en je schakelt soepel tussen verschillende belangen
• Je herkent je in onze EPIC-waarden:
o Energy – je werkt met enthousiasme en daadkracht
o Pure – je bent transparant en betrouwbaar
o Inspire – je motiveert je omgeving met je inzet
o Connect – je bouwt makkelijk bruggen tussen teams
Over D&B The Facility Group
D&B The Facility Group is een vooruitstrevende multi-service facilitaire dienstverlener. Als een van de weinige spelers in de markt hebben we vrijwel alle grote dagelijkse diensten in eigen huis: objectbeveiliging, receptiediensten, kantoorschoonmaak, bedrijfscatering, facility management en mobility services. We willen niet de grootste zijn, maar wel de beste. En dat bereiken we door te bouwen op de betrokkenheid van gedreven, talentvolle mensen die met plezier hun werk doen. We doen het echt samen – en dat maakt ons bijzonder.
Op ons hoofdkantoor in Amstelveen ondersteunt een enthousiast team de operatie, met afdelingen als HR, Finance, Planning, Marketing, Recruitment en IT. Zo zorgen we dat onze collega’s op locatie hun werk optimaal kunnen doen.
Solliciteer nu
Klik op de sollicitatiebutton om direct te solliciteren. Het afnemen van een assessment is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Heb je vragen over de functie of D&B The Facility Group? Neem gerust contact op met Gaëlle van Breda via:
• 06-25554846 (bellen of WhatsAppen)
• gaelle.van.breda@db.nl
*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. De aanvraag van een VOG maakt deel uit van de indiensttreding. De kosten hiervoor kun je declareren.
of
Details
- Regio Rotterdam (Rotterdam, Zuid-Holland)
Gefeliciteerd!
Jouw sollicitatie is succesvol ontvangen! Onze recruiters nemen zo snel mogelijk contact met jou op. Wil je in de tussentijd alvast wat meer weten over #TheHappyFew? Bekijk het hier! 👇🏼
Security
De Security Host van D&B vertegenwoordigt een uniek profiel binnen de beveiligingsmarkt. Onze Security Hosts werken in de dynamische kantooromgevingen van toonaangevende opdrachtgevers waar zij primair de rol van gastheer of gastvrouw vervullen. Tegelijkertijd behoren zij tot de best opgeleide security professionals in de markt.
Hospitality
De Hospitality Hosts van D&B zijn het gezicht van een aantal van de meest vooruitstrevende kantoren in Nederland. Onze Hospitality Hosts creëren een 5 star experience door elke gast, bezoeker en medewerker een perfect op het individu afgestemde service te verlenen. Want zij weten: At the end of the day, it’s all about experience.
Cleaning
De Cleaning Hosts van D&B zijn zichtbaar, want zij vervullen veel van hun schoonmaaktaken tijdens kantooruren. Onze Cleaning Hosts staan op die manier in nauw contact met de mensen bij onze opdrachtgevers en kunnen hun dienstverlening beter afstemmen op de wensen en behoeftes in de werkomgeving. Bovendien leidt zichtbare schoonmaak tot een gezondere balans in het leven van onze mensen.
Facility Management
D&B The Facility Group is toonaangevend in de facilitaire markt. Wij zijn in staat om onze high end opdrachtgevers op diverse manieren te ontzorgen. Als multi-service-partner (self-delivery), managing agent of op project basis. Met onze 5 sterren dienstverlening leveren wij een grote bijdrage aan het succes van organisaties. Zo creëren wij A-Great-Place-to-Be.
Hoofdkantoor
Werken bij D&B The Facility Group op kantoor betekent werken in een zeer dynamische en inspirerende werkomgeving. Jij krijgt de ruimte om initiatieven te ontplooien en op een ondernemende wijze een belangrijke bijdrage te leveren aan een sterk groeiende organisatie in de top van de facilitaire markt. Kortom: A-Great-Place-to-Be!
Catering
Geniet jij ervan jouw gasten te verrassen met mooi eten, drinken en beleving? En lijkt het je leuk om te werken met lokale ondernemers? Wij brengen de opwinding van horeca naar het bedrijfsrestaurant. Met de variatie, vernieuwing en beleving zoals je die in de binnenstad tegenkomt. We Canteen geeft eten weer een verhaal, en een gezicht. En dat laat jij jouw gasten dagelijks proeven.
Mobility
Ooit begonnen als studentenbedrijf en inmiddels één van de meest vooruitstrevende parkeer- en vervoersbedrijven van Nederland. Met ruim 500 chauffeurs, verkeersregelaars en hostesses verzorgen wij voor particulieren, vijfsterrenhotels, evenementen en bedrijven het vervoer, parkeren en alles daaromheen. Van chauffeursdiensten en valet parking tot VIP-shuttle services en hostesses. Ben jij op zoek naar een leuke job, een goede bijverdienste of flexibiliteit. We have got the job for you!
Sollicitatieprocedure
1. Jouw sollicitatie
Wij nemen jouw sollicitatie in behandeling.
2. Kort voorstellen
Onze recruiter neemt telefonisch contact met je op ter kennismaking.
3. Eerste gesprek
Je komt voor een gesprek naar ons hoofdkantoor in Amstelveen óf op locatie bij een van onze klanten.
4. Assessment (optioneel)
Er volgt (optioneel) een assessment.
5. Tweede gesprek (optioneel)
Er volgt (optioneel) een tweede gesprek met een leidinggevende.
6. Klikgesprek (optioneel)
Je gaat in gesprek met de opdrachtgever om te kijken of er een klik is.
7. Ons voorstel
Je ontvangt digitaal je contract en arbeidsvoorwaarden.
8. Je eerste werkdag!
Met enthousiasme begin je aan je nieuwe avontuur.
Waarom werken bij The Happy Few in Security?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Hospitality?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Cleaning?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Facility Management?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few at our Head Office?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Catering?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Mobility?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
"Bij D&B heb je de mogelijkheid om binnen de 24/7 dienstverlening op vaste momenten de avonden, nachten en weekenden te draaien."
Maarten
"De grootte van D&B past bij me en geeft mij een persoonlijk gevoel van zekerheid en stabiliteit."
Soraya
"Bij D&B voel je je gewaardeerd, je bent hier zeker geen nummer."
Marieke
"De dienstverlening die D&B verwacht is van een hoog niveau, een echte '5-sterren ervaring'. D&B gaat voor kwaliteit."
Rhimo
"Nergens vind ik een team zoals hier binnen D&B."
Dennis
"De waardering die je vanuit D&B krijgt is echt fijn. Er is openheid en de mogelijkheid om in gesprek te gaan en er samen uit te komen."
Helen
"De platte organisatie van D&B maakt dat je iedereen persoonlijk kunt bereiken."
Arnold
