Overslaan naar content

Servicedesk Medewerker | Amstelveen

    • Kantoor in Amstelveen (Amstelveen, Noord-Holland)
  • € 2.300 - € 2.900 per maand
  • Facility Management

Jij faciliteert succes

- Een welbekend prominent kantoorpand

- Kantoortijden werken; avonden en weekenden vrij

- Medewerkers op weg helpen

- Gezellig samen met een collega werken

Functieomschrijving

Werken in de top van de facilitaire dienstverlening?

Als Servicedesk medewerker kom je te werken in een welbekend groots en uniek corporate kantoor van een gerenommeerd accountancy- en belastingadvieskantoor. Door jouw behulpzame en vriendelijke benadering ben jij een echte host, én dankzij jouw facilitaire ervaring zorg jij ervoor dat iedere medewerker zijn/haar werk goed kan doen. Samen met je collega van de servicedesk ben jij het centrale aanspreekpunt voor facilitaire vragen, storingen en meldingen.

Jouw taken bestaan onder andere uit;

  • Uitzetten van facilitaire meldingen

  • Beheren van het vergadersysteem en bijbehorende boekingen

  • Bestellen en bijhouden van kantoorbenodigdheden

  • Onderhouden van contact met bezorgservices

  • Bestellen van bloemen, boeken van lunches etc.

  • Beheer en uitleen van bruikleengoederen

  • Reserveren van hotels, vluchten en taxi’s.

  • Kortom: Genoeg diversiteit!

Bij binnenkomst in de grote welkomsthal wordt je verrast door de hoeveelheid natuurlijk licht en welkome sfeer. De servicedesk bevind zich op de 2de verdieping, te midden van de vergaderzalen en werkruimtes. Naast de servicedesk bevind zich de IT helpdesk, waarmee je gezamenlijk de medewerkers van dit gebouw voorziet van facilitaire zaken. Zo ben je in de ochtend ben je een vergaderzaal aan het omboeken van een manager die toch tien medewerkers extra uitgenodigd heeft, en in de middag beantwoord je een tiental telefoontjes van medewerkers met uiteenlopende vragen op facilitair gebied.

Je bent halverwege!

Wij zoeken iemand die

  • Servicegericht, behulpzaam en communicatief sterk is.

  • Ervaring heeft in een soortgelijke functie binnen een zakelijke omgeving

  • Past bij onze EPIC-waarden:

    • Energy – je werkt met daadkracht en enthousiasme.

    • Pure – je bent transparant en betrouwbaar.

    • Inspire – je motiveert anderen door je inzet.

    • Connect – je schakelt makkelijk met collega’s en partners.

Wij bieden

  • Een dienstverband van 16 uur per week

  • Een bruto startsalaris tussen €2.300,- en €2.900,- obv 40 uur per maand

  • Verantwoordelijkheid en veel ruimte voor initiatief.

  • Werken voor toonaangevende opdrachtgevers.

  • Kansen om jezelf te ontwikkelen binnen D&B.

Werktijden

  • Werken op maandag en woensdag

  • Diensttijden zijn van 8.00-16.30 en 9.00-17.30. Je zal wisselend een vroege of late dienst hebben.

Over D&B The Facility Group

D&B The Facility Group is een vooruitstrevende multi service facilitair dienstverlener. Als één van de weinige organisaties in de facilitaire markt heeft D&B vrijwel al de grotere, dagelijkse diensten in eigen huis. Objectbeveiliging, receptiediensten, kantoorschoonmaak, bedrijfscatering, facility management en mobility services. Wij willen de beste dienstverlener in onze markt zijn. Niet de grootste… De beste! En om dat te bereiken, bouwen wij op de betrokkenheid van heel veel leuke, talentvolle en gepassioneerde mensen, die ieder weer op hun eigen manier hun droom, ambitie of plezier aan D&B verbonden hebben. We doen het écht samen. Dat is bijzonder.

Bij D&B staat dienstverlening centraal. Onze Facility Management-teams zorgen ervoor dat de dagelijkse operatie op locatie perfect verloopt. Van leverancierscoördinatie en gebouwbeheer tot het optimaliseren van processen – wij maken het verschil. Meer weten over werken binnen Facility Management bij D&B? Kijk op werkenbijdb.nl/vacatures/facility-management.

Solliciteer nu
Klik op de sollicitatiebutton om direct te solliciteren. Heb je vragen over de functie of D&B The Facility Group? Neem gerust contact op met Remco via 06-58861625

*Bij D&B geloven we in de kracht van diversiteit en inclusie. We moedigen kandidaten van alle achtergronden en genders aan om te solliciteren. We staan niet open voor acquisitie naar aanleiding van deze vacature. De aanvraag van een VOG is onderdeel van de indiensttreding. Kosten hiervoor kunnen worden gedeclareerd.

of

Details

  • Kantoor in Amstelveen (Amstelveen, Noord-Holland)
€ 2.300 - € 2.900 per maand
Facility Management
16 - 16 uur per week
Beroepsopleiding
Deeltijds, bepaalde tijd

Security

De Security Host van D&B vertegenwoordigt een uniek profiel binnen de beveiligingsmarkt. Onze Security Hosts werken in de dynamische kantooromgevingen van toonaangevende opdrachtgevers waar zij primair de rol van gastheer of gastvrouw vervullen. Tegelijkertijd behoren zij tot de best opgeleide security professionals in de markt.

Vacature Security - Werken bij D&B

Hospitality

De Hospitality Hosts van D&B zijn het gezicht van een aantal van de meest vooruitstrevende kantoren in Nederland. Onze Hospitality Hosts creëren een 5 star experience door elke gast, bezoeker en medewerker een perfect op het individu afgestemde service te verlenen. Want zij weten: At the end of the day, it’s all about experience.

Vacature Hospitality - Werken bij D&B

Cleaning

De Cleaning Hosts van D&B zijn zichtbaar, want zij vervullen veel van hun schoonmaaktaken tijdens kantooruren. Onze Cleaning Hosts staan op die manier in nauw contact met de mensen bij onze opdrachtgevers en kunnen hun dienstverlening beter afstemmen op de wensen en behoeftes in de werkomgeving. Bovendien leidt zichtbare schoonmaak tot een gezondere balans in het leven van onze mensen.

Vacture Cleaning - Werken bij D&B

Facility Management

D&B The Facility Group is toonaangevend in de facilitaire markt. Wij zijn in staat om onze high end opdrachtgevers op diverse manieren te ontzorgen. Als multi-service-partner (self-delivery), managing agent of op project basis. Met onze 5 sterren dienstverlening leveren wij een grote bijdrage aan het succes van organisaties. Zo creëren wij A-Great-Place-to-Be.

Vacature Facility Management - Werken bij D&B

Hoofdkantoor

Werken bij D&B The Facility Group op kantoor betekent werken in een zeer dynamische en inspirerende werkomgeving. Jij krijgt de ruimte om initiatieven te ontplooien en op een ondernemende wijze een belangrijke bijdrage te leveren aan een sterk groeiende organisatie in de top van de facilitaire markt. Kortom: A-Great-Place-to-Be!

Vacature Kantoor - Werken bij D&B

Catering

Geniet jij ervan jouw gasten te verrassen met mooi eten, drinken en beleving? En lijkt het je leuk om te werken met lokale ondernemers? Wij brengen de opwinding van horeca naar het bedrijfsrestaurant. Met de variatie, vernieuwing en beleving zoals je die in de binnenstad tegenkomt. We Canteen geeft eten weer een verhaal, en een gezicht. En dat laat jij jouw gasten dagelijks proeven.

Vacature Catering - Werken bij D&B

Mobility

Ooit begonnen als studentenbedrijf en inmiddels één van de meest vooruitstrevende parkeer- en vervoersbedrijven van Nederland. Met ruim 500 chauffeurs, verkeersregelaars en hostesses verzorgen wij voor particulieren, vijfsterrenhotels, evenementen en bedrijven het vervoer, parkeren en alles daaromheen. Van chauffeursdiensten en valet parking tot VIP-shuttle services en hostesses. Ben jij op zoek naar een leuke job, een goede bijverdienste of flexibiliteit. We have got the job for you!

Vacature Mobility - Werken bij D&B

Sollicitatieprocedure

1. Jouw sollicitatie

Wij nemen jouw sollicitatie in behandeling.

2. Kort voorstellen

Onze recruiter neemt telefonisch contact met je op ter kennismaking.

3. Eerste gesprek

Je komt voor een gesprek naar ons hoofdkantoor in Amstelveen óf op locatie bij een van onze klanten.

4. Assessment (optioneel)

Er volgt (optioneel) een assessment.

5. Tweede gesprek (optioneel)

Er volgt (optioneel) een tweede gesprek met een leidinggevende.

6. Klikgesprek (optioneel)

Je gaat in gesprek met de opdrachtgever om te kijken of er een klik is.

7. Ons voorstel

Je ontvangt digitaal je contract en arbeidsvoorwaarden.

8. Je eerste werkdag!

Met enthousiasme begin je aan je nieuwe avontuur.

Waarom werken bij The Happy Few in Security?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Hospitality?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Cleaning?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Facility Management?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few at our Head Office?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Catering?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Mobility?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

"Bij D&B heb je de mogelijkheid om binnen de 24/7 dienstverlening op vaste momenten de avonden, nachten en weekenden te draaien."

Maarten

"De grootte van D&B past bij me en geeft mij een persoonlijk gevoel van zekerheid en stabiliteit."

Soraya

"Bij D&B voel je je gewaardeerd, je bent hier zeker geen nummer."

Marieke

"De dienstverlening die D&B verwacht is van een hoog niveau, een echte '5-sterren ervaring'. D&B gaat voor kwaliteit."

Rhimo

"Nergens vind ik een team zoals hier binnen D&B."

Dennis

"De waardering die je vanuit D&B krijgt is echt fijn. Er is openheid en de mogelijkheid om in gesprek te gaan en er samen uit te komen."

Helen

"De platte organisatie van D&B maakt dat je iedereen persoonlijk kunt bereiken."

Arnold