
Receptionist(e) I Advocatenkantoor Amsterdam
- Amsterdam (Amsterdam, Noord-Holland)
- € 2.600 - € 2.950 per maand
- Hospitality
Een leuk team, veel verschillende bezoekers en dat allemaal in een uniek pand in Amsterdam Zuid. Zorg jij als receptionist(e) voor een warme binnenkomst én een goed gevoel bij vertrek?
You are more than welcome ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
38,5 uur per week I maandag t/m vrijdag (donderdag vrij) | 8:00–18:00 / 11:00–19:00 uur
Een kantoor waar gastvrijheid, teamwork en klasse samenkomen, dat vind je niet op elke hoek van Amsterdam. Op dit prachtige advocatenkantoor in Amsterdam Zuid werk je samen met vier collega Hospitality Hosts en een Security Host aan een warm en professioneel welkom voor iedere bezoeker. Marmeren vloeren, stijlvolle vergaderruimtes en een team dat gastvrijheid tot in alle details beheerst: dat wordt jouw dagelijkse omgeving.
Functieomschrijving
De dag als receptionist(e) start met een glimlach en een corporate chique outfit. Samen met de Security Host zorg je dat de entree er piekfijn uitziet. De rust van de ochtend maakt langzaam plaats voor het geroezemoes van binnenkomende advocaten en cliënten. Jij heet ze welkom en voorziet ze van alle benodigde informatie. Jouw collega op de tweede verdieping begeleidt de bezoeker vervolgens naar de vergaderruimte en zorgt dat deze comfortabel plaatsneemt in de door zijn/ haar geboekte en voorbereide zaal. Op deze locatie zijn er verschillende posities, waardoor je gedurende de week veel afwisseling hebt.
Jouw belangrijkste werkzaamheden:
Bezoekers en medewerkers professioneel ontvangen en begeleiden naar de juiste vergaderruimtes.
Telefoongesprekken en e-mailverkeer afhandelen en de dagelijkse planning coördineren.
Toezien op een representatieve uitstraling van de receptie en vergaderruimtes.
Afstemmen met catering, beveiliging en medewerkers om een vlekkeloze dienstverlening te waarborgen.
Afwisselend werkzaam zijn op verschillende posities (front office, backoffice en vergadercentrum) en jezelf ontwikkelen tot allround Office Host.
Nieuwsgierig naar meer?
Wij bieden
Naast een afwisselende functie op een unieke locatie en een betrokken team kun je rekenen op:
Een 38,5 urige werkweek van vier werkdagen: maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag.
Een bruto maandsalaris op basis van 40 uur van €2.600 tot €2.950
Reiskostenvergoeding, €0,23 cent per km of een volledige OV-vergoeding.
Kom je met de auto? Dan biedt deze locatie parkeermogelijkeden.
Een contract voor 7 maanden met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.
Een gezonde balans tussen jouw wensen en de mogelijkheden binnen D&B The Facility Group;
Doorgroei perspectief binnen onze organisatie, tailor made op jouw ambities en wensen
Tot slot organiseren wij regelmatig teammeetings, leuke uitjes en een jaarlijks feest voor alle D&B-ers zodat je straks nog meer deel uitmaakt van de D&B familie.
Wij zoeken iemand die
Zich met gemakt beweegt tussen formeel en informeel. Je voelt goed aan wanneer een professionele houding gewenst is en wanneer er ruimte is voor een kort gesprek. Verder herken je jezelf in het onderstaande:
Je bent beschikbaar op maandag, dinsdag, woensdag en de vrijdag.
Je hebt ervaring in de rol als receptionist(e), hospitality host of een soortgelijke functie.
Je beheerst zowel de Nederlands als de Engelse taal in woord en geschrift.
Zich herkent in onze EPIC-waarden:
Energy – je brengt energie en aandacht mee.
Pure – je bent authentiek en betrouwbaar.
Inspire – je maakt impact met jouw uitstraling.
Connect – je legt gemakkelijk contact en onthoudt wie je spreekt.
Over D&B The Facility Group
D&B The Facility Group is een vooruitstrevende multi service facilitair dienstverlener. Als één van de weinige organisaties in de facilitaire markt heeft D&B vrijwel al de grotere, dagelijkse diensten in eigen huis. Objectbeveiliging, receptiediensten, kantoorschoonmaak, bedrijfscatering, facility management en mobility services. Wij willen de beste dienstverlener in onze markt zijn. Niet de grootste… De beste! En om dat te bereiken, bouwen wij op de betrokkenheid van heel veel leuke, talentvolle en gepassioneerde mensen, die ieder weer op hun eigen manier hun droom, ambitie of plezier aan D&B verbonden hebben. We doen het écht samen. Dat is bijzonder.
Solliciteer nu
Klik op de sollicitatiebutton om direct te solliciteren. Heb je vragen over de functie of D&B The Facility Group? Neem gerust contact op met Maarten via 06-30820173 (Bellen of Whatsapp) of maarten.demaret@db.nl
*Bij D&B geloven we in de kracht van diversiteit en inclusie. We moedigen kandidaten van alle achtergronden en genders aan om te solliciteren. We staan niet open voor acquisitie naar aanleiding van deze vacature. De aanvraag van een VOG is onderdeel van de indiensttreding. Kosten hiervoor kunnen worden gedeclareerd.
of
Details
- Amsterdam (Amsterdam, Noord-Holland)
Gefeliciteerd!
Jouw sollicitatie is succesvol ontvangen! Onze recruiters nemen zo snel mogelijk contact met jou op. Wil je in de tussentijd alvast wat meer weten over #TheHappyFew? Bekijk het hier! 👇🏼
Security
De Security Host van D&B vertegenwoordigt een uniek profiel binnen de beveiligingsmarkt. Onze Security Hosts werken in de dynamische kantooromgevingen van toonaangevende opdrachtgevers waar zij primair de rol van gastheer of gastvrouw vervullen. Tegelijkertijd behoren zij tot de best opgeleide security professionals in de markt.

Hospitality
De Hospitality Hosts van D&B zijn het gezicht van een aantal van de meest vooruitstrevende kantoren in Nederland. Onze Hospitality Hosts creëren een 5 star experience door elke gast, bezoeker en medewerker een perfect op het individu afgestemde service te verlenen. Want zij weten: At the end of the day, it’s all about experience.

Cleaning
De Cleaning Hosts van D&B zijn zichtbaar, want zij vervullen veel van hun schoonmaaktaken tijdens kantooruren. Onze Cleaning Hosts staan op die manier in nauw contact met de mensen bij onze opdrachtgevers en kunnen hun dienstverlening beter afstemmen op de wensen en behoeftes in de werkomgeving. Bovendien leidt zichtbare schoonmaak tot een gezondere balans in het leven van onze mensen.

Facility Management
D&B The Facility Group is toonaangevend in de facilitaire markt. Wij zijn in staat om onze high end opdrachtgevers op diverse manieren te ontzorgen. Als multi-service-partner (self-delivery), managing agent of op project basis. Met onze 5 sterren dienstverlening leveren wij een grote bijdrage aan het succes van organisaties. Zo creëren wij A-Great-Place-to-Be.

Hoofdkantoor
Werken bij D&B The Facility Group op kantoor betekent werken in een zeer dynamische en inspirerende werkomgeving. Jij krijgt de ruimte om initiatieven te ontplooien en op een ondernemende wijze een belangrijke bijdrage te leveren aan een sterk groeiende organisatie in de top van de facilitaire markt. Kortom: A-Great-Place-to-Be!

Catering
Geniet jij ervan jouw gasten te verrassen met mooi eten, drinken en beleving? En lijkt het je leuk om te werken met lokale ondernemers? Wij brengen de opwinding van horeca naar het bedrijfsrestaurant. Met de variatie, vernieuwing en beleving zoals je die in de binnenstad tegenkomt. We Canteen geeft eten weer een verhaal, en een gezicht. En dat laat jij jouw gasten dagelijks proeven.

Mobility
Ooit begonnen als studentenbedrijf en inmiddels één van de meest vooruitstrevende parkeer- en vervoersbedrijven van Nederland. Met ruim 500 chauffeurs, verkeersregelaars en hostesses verzorgen wij voor particulieren, vijfsterrenhotels, evenementen en bedrijven het vervoer, parkeren en alles daaromheen. Van chauffeursdiensten en valet parking tot VIP-shuttle services en hostesses. Ben jij op zoek naar een leuke job, een goede bijverdienste of flexibiliteit. We have got the job for you!

Sollicitatieprocedure


1. Jouw sollicitatie
Wij nemen jouw sollicitatie in behandeling.

2. Kort voorstellen
Onze recruiter neemt telefonisch contact met je op ter kennismaking.

3. Eerste gesprek
Je komt voor een gesprek naar ons hoofdkantoor in Amstelveen óf op locatie bij een van onze klanten.

4. Assessment (optioneel)
Er volgt (optioneel) een assessment.

5. Tweede gesprek (optioneel)
Er volgt (optioneel) een tweede gesprek met een leidinggevende.

6. Klikgesprek (optioneel)
Je gaat in gesprek met de opdrachtgever om te kijken of er een klik is.

7. Ons voorstel
Je ontvangt digitaal je contract en arbeidsvoorwaarden.

8. Je eerste werkdag!
Met enthousiasme begin je aan je nieuwe avontuur.
Waarom werken bij The Happy Few in Security?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Hospitality?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Cleaning?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Facility Management?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few at our Head Office?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Catering?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Mobility?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
"Bij D&B heb je de mogelijkheid om binnen de 24/7 dienstverlening op vaste momenten de avonden, nachten en weekenden te draaien."
Maarten
"De grootte van D&B past bij me en geeft mij een persoonlijk gevoel van zekerheid en stabiliteit."
Soraya
"Bij D&B voel je je gewaardeerd, je bent hier zeker geen nummer."
Marieke
"De dienstverlening die D&B verwacht is van een hoog niveau, een echte '5-sterren ervaring'. D&B gaat voor kwaliteit."
Rhimo
"Nergens vind ik een team zoals hier binnen D&B."
Dennis
"De waardering die je vanuit D&B krijgt is echt fijn. Er is openheid en de mogelijkheid om in gesprek te gaan en er samen uit te komen."
Helen
"De platte organisatie van D&B maakt dat je iedereen persoonlijk kunt bereiken."
Arnold