
Planner
- Hoofdkantoor (Amstelveen, Noord-Holland)
- € 2.450 - € 3.000
- Kantoor
Streef jij naar uitmuntendheid in dienstverlening? Wil je werken in de top van de facilitaire markt, op de mooiste locaties en in een team waar iedereen voor elkaar door het vuur gaat?
Functieomschrijving
Introductie
Matchmaker, Planningsbaas & Teamplayer gezocht! 🚀
Krijg jij energie van een dynamische werkomgeving en een team dat net zo gedreven is als jij? Hou je van de uitdaging om elke dag weer de perfecte puzzel te leggen tussen klant, medewerker en planning? Dan is de functie van Personeelsplanner Mobility jou op het lijf geschreven!
Functieomschrijving
Personeelsplanner bij D&B The Mobility Group
Wij zoeken een collega die dol is op organiseren, het overzicht bewaart en graag in contact staat met (jonge) mensen. Je bent niet bang om de telefoon op te pakken en houdt van een werkdag die voorbijvliegt. Je werkdag begint in overleg met je collega’s om 06.30 – 15.00 of om 09.30 – 18.00. Is er plots een ziekmelding? Jij houdt je hoofd koel en zoekt naar een oplossing. Als planner zorg jij ervoor dat alles op rolletjes loopt: klanten tevreden, medewerkers op de juiste plek en het team in topvorm! Eens in de drie weken ben jij standby – en daar krijg je een extra vergoeding van €340 per week voor.
Verder kun je denken aan werkzaamheden als:
✔ De perfecte planning maken en snel schakelen als dingen veranderen.
✔ Contact onderhouden met opdrachtgevers en nieuwe aanvragen regelen.
✔ Administratieve taken zoals uren invoeren en declaraties checken.
✔ Medewerkers motiveren en meenemen in jouw enthousiasme.
✔ Borrels en andere teamactiviteiten organiseren.
✔ De betrokkenheid van medewerkers vergroten en relaties versterken.
Je bent halverwege!
Wij bieden
Werken bij D&B The Facility Group op kantoor betekent werken in een zeer dynamische en inspirerende werkomgeving. Jij krijgt de ruimte om initiatieven te ontplooien en op een ondernemende wijze een belangrijke bijdrage te leveren aan een sterk groeiende organisatie in de top van de facilitaire markt. Kortom: A-Great-Place-to-Be!
Verder krijg je van ons:
Een laptop en alles wat je nodig hebt voor een fijne thuiswerkplek.
Een brutosalaris tussen de € 2.450,- en € 3.000,- per maand (o.b.v. 40 uur per week), afhankelijk van je kennis en ervaring.
Je gaat deelnemen aan onze pensioenregeling waarbij D&B The Facility Group 50% van de premie voor haar rekening neemt.
25 vakantiedagen op jaarbasis (o.b.v. fulltime);
Ruimte voor groei en ontwikkeling binnen een toonaangevende organisatie.
Wil jij jezelf verder ontwikkelen door middel van een aanvullende opleiding? Of heb je ambities om door te groeien? We denken graag met je mee!
Wij zoeken iemand die
MBO+/ HBO werk- en denkniveau;
Je bent resultaatgericht en ziet overal een oplossing voor;
Stalen zenuwen en je laat je niet kisten door tijdsdruk en deadlines;
Je staat bekend als een communicatietalent (Nederlands in woord en geschrift);
Een echte teamplayer maar je kan ook zelfstandig zaken oppakken;
Heb je al eens eerder gewerkt binnen een kantoor omgeving? Dan is dat meegenomen;
Zich herkent in onze EPIC-waarden;
Energy – je werkt met enthousiasme en daadkracht;
Pure – je bent transparant en betrouwbaar;
Inspire – je motiveert je omgeving met je inzet;
Connect – je bouwt makkelijk bruggen tussen teams.
Over D&B The Facility Group
D&B The Facility Group is een vooruitstrevende multi service facilitair dienstverlener. Als één van de weinige organisaties in de facilitaire markt heeft D&B vrijwel al de grotere, dagelijkse diensten in eigen huis. Objectbeveiliging, receptiediensten, kantoorschoonmaak, bedrijfscatering, facility management en mobility services. Wij willen de beste dienstverlener in onze markt zijn. Niet de grootste… De beste! En om dat te bereiken, bouwen wij op de betrokkenheid van heel veel leuke, talentvolle en gepassioneerde mensen, die ieder weer op hun eigen manier hun droom, ambitie of plezier aan D&B verbonden hebben. We doen het écht samen. Dat is bijzonder.
Op ons hoofdkantoor in Amstelveen werken we dagelijks met een bevlogen team aan het ondersteunen van onze operatie. Denk aan HR, Finance, Planning, Marketing, Recruitment en IT. Samen zorgen we ervoor dat onze collega’s op locatie hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Meer weten over werken op kantoor bij D&B? Kijk op werkenbijdb.nl/vacatures/kantoor.
Solliciteer nu
Klik op de sollicitatiebutton om direct te solliciteren. Heb je vragen over de functie of D&B The Facility Group? Neem gerust contact op met Maud Appelman via:
06-83486300 (bellen of WhatsAppen)
*Bij D&B geloven we in de kracht van diversiteit en inclusie. We moedigen kandidaten van alle achtergronden en genders aan om te solliciteren. We staan niet open voor acquisitie naar aanleiding van deze vacature.
of
Details
- Hoofdkantoor (Amstelveen, Noord-Holland)
Gefeliciteerd!
Jouw sollicitatie is succesvol ontvangen! Onze recruiters nemen zo snel mogelijk contact met jou op. Wil je in de tussentijd alvast wat meer weten over #TheHappyFew? Bekijk het hier! 👇🏼
Security
De Security Host van D&B vertegenwoordigt een uniek profiel binnen de beveiligingsmarkt. Onze Security Hosts werken in de dynamische kantooromgevingen van toonaangevende opdrachtgevers waar zij primair de rol van gastheer of gastvrouw vervullen. Tegelijkertijd behoren zij tot de best opgeleide security professionals in de markt.

Hospitality
De Hospitality Hosts van D&B zijn het gezicht van een aantal van de meest vooruitstrevende kantoren in Nederland. Onze Hospitality Hosts creëren een 5 star experience door elke gast, bezoeker en medewerker een perfect op het individu afgestemde service te verlenen. Want zij weten: At the end of the day, it’s all about experience.

Cleaning
De Cleaning Hosts van D&B zijn zichtbaar, want zij vervullen veel van hun schoonmaaktaken tijdens kantooruren. Onze Cleaning Hosts staan op die manier in nauw contact met de mensen bij onze opdrachtgevers en kunnen hun dienstverlening beter afstemmen op de wensen en behoeftes in de werkomgeving. Bovendien leidt zichtbare schoonmaak tot een gezondere balans in het leven van onze mensen.

Facility Management
D&B The Facility Group is toonaangevend in de facilitaire markt. Wij zijn in staat om onze high end opdrachtgevers op diverse manieren te ontzorgen. Als multi-service-partner (self-delivery), managing agent of op project basis. Met onze 5 sterren dienstverlening leveren wij een grote bijdrage aan het succes van organisaties. Zo creëren wij A-Great-Place-to-Be.

Hoofdkantoor
Werken bij D&B The Facility Group op kantoor betekent werken in een zeer dynamische en inspirerende werkomgeving. Jij krijgt de ruimte om initiatieven te ontplooien en op een ondernemende wijze een belangrijke bijdrage te leveren aan een sterk groeiende organisatie in de top van de facilitaire markt. Kortom: A-Great-Place-to-Be!

Catering
Geniet jij ervan jouw gasten te verrassen met mooi eten, drinken en beleving? En lijkt het je leuk om te werken met lokale ondernemers? Wij brengen de opwinding van horeca naar het bedrijfsrestaurant. Met de variatie, vernieuwing en beleving zoals je die in de binnenstad tegenkomt. We Canteen geeft eten weer een verhaal, en een gezicht. En dat laat jij jouw gasten dagelijks proeven.

Mobility
Ooit begonnen als studentenbedrijf en inmiddels één van de meest vooruitstrevende parkeer- en vervoersbedrijven van Nederland. Met ruim 500 chauffeurs, verkeersregelaars en hostesses verzorgen wij voor particulieren, vijfsterrenhotels, evenementen en bedrijven het vervoer, parkeren en alles daaromheen. Van chauffeursdiensten en valet parking tot VIP-shuttle services en hostesses. Ben jij op zoek naar een leuke job, een goede bijverdienste of flexibiliteit. We have got the job for you!

Sollicitatieprocedure


1. Jouw sollicitatie
Wij nemen jouw sollicitatie in behandeling.

2. Kort voorstellen
Onze recruiter neemt telefonisch contact met je op ter kennismaking.

3. Eerste gesprek
Je komt voor een gesprek naar ons hoofdkantoor in Amstelveen óf op locatie bij een van onze klanten.

4. Assessment (optioneel)
Er volgt (optioneel) een assessment.

5. Tweede gesprek (optioneel)
Er volgt (optioneel) een tweede gesprek met een leidinggevende.

6. Klikgesprek (optioneel)
Je gaat in gesprek met de opdrachtgever om te kijken of er een klik is.

7. Ons voorstel
Je ontvangt digitaal je contract en arbeidsvoorwaarden.

8. Je eerste werkdag!
Met enthousiasme begin je aan je nieuwe avontuur.
Waarom werken bij The Happy Few in Security?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Hospitality?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Cleaning?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Facility Management?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few at our Head Office?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Catering?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Mobility?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
"Bij D&B heb je de mogelijkheid om binnen de 24/7 dienstverlening op vaste momenten de avonden, nachten en weekenden te draaien."
Maarten
"De grootte van D&B past bij me en geeft mij een persoonlijk gevoel van zekerheid en stabiliteit."
Soraya
"Bij D&B voel je je gewaardeerd, je bent hier zeker geen nummer."
Marieke
"De dienstverlening die D&B verwacht is van een hoog niveau, een echte '5-sterren ervaring'. D&B gaat voor kwaliteit."
Rhimo
"Nergens vind ik een team zoals hier binnen D&B."
Dennis
"De waardering die je vanuit D&B krijgt is echt fijn. Er is openheid en de mogelijkheid om in gesprek te gaan en er samen uit te komen."
Helen
"De platte organisatie van D&B maakt dat je iedereen persoonlijk kunt bereiken."
Arnold