Overslaan naar content

Meewerkend voorman/vrouw schoonmaak | WTC Amsterdam

    • WTC Amsterdam (Amsterdam, Noord-Holland)
  • € 2.749 - € 2.931 per maand
  • Cleaning

Streef jij naar uitmuntendheid in dienstverlening? Wil je werken in de top van de facilitaire markt, op de mooiste locaties en in een team waar iedereen voor elkaar door het vuur gaat?

You are more than welcome ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Introductie
Ben jij een precieze en betrokken meewerkend voorman/vrouw schoonmaak die graag werkt in een schone en representatieve omgeving? Vind je het belangrijk om te werken met oog voor kwaliteit, detail én waardering? Dan ben je bij D&B The Facility Group aan het juiste adres.

Functieomschrijving

Als meewerkend voorman/vrouw schoonmaak zorg je samen met onze voorvrouwen, objectleiders en je team voor een stralende kantooromgeving bij het WTC in Amsterdam. Je werkdagen zijn van maandag tot vrijdag van 15:00 tot 21:00 uur (met uitloop tot 21:30).

Je kunt als meewerkend voorman/vrouw schoonmaak denken aan werkzaamheden als:

  • Meewerken in de operatie

  • Dagelijkse aansturing van het schoonmaakteam

  • Het regelmatig uitvoeren van kwaliteitscontroles (via DKS) om het serviceniveau te waarborgen

  • Meldingen en verzoeken verwerken in het digitale systeem Facilitor, zoals storingen of het bijvullen van materialen

  • Het beantwoorden van meldingen en e-mails in zowel Nederlands als Engels

  • Een nauwe samenwerking de objectleiders en twee andere meewerkend voormannen/vrouwen om een consistente kwaliteit neer te zetten

Schoonmaak bij D&B betekent meer dan een schoon toilet of recht geschoven stoelen in de openbare ruimtes. Het gaat om beleving – een praatje maken met de gebruikers, zichtbaar aanwezig zijn en bijdragen aan een gastvrije sfeer. Jij, als echte motivator, draagt die hospitality-mindset uit binnen je team. Ben je beschikbaar voor 30 tot 32 uur per week?

Nieuwsgierig naar meer?

Wij bieden

  • Een salaris tussen de €2.749 en €2.931 op basis van een fulltime dienstverband op basis van de cao schoonmaak;

  • 26 vakantiedagen op jaarbasis. Na 5 jaar dienstverband worden dat er 27, want voor elke 5 jaar dienstverband bij D&B krijg je 1 extra vakantiedag;

  • Pensioenopbouw volgens CAO schoonmaak waarbij de premie voor het pensioen wordt gelijk verdeeld tussen u en uw werkgever beide dragen 50% bij;

  • De kans om te werken op toplocaties in Nederland met oog voor jouw ontwikkeling.

Wij zoeken iemand die

  • Beschikbaar is voor 30-32 uur in de week;

  • Minimaal 3 jaar leidinggevende ervaring in de schoonmaakbranche;

  • In het Nederlands én Engels goed kan communiceren – zowel mondeling als schriftelijk – omdat het team uit Nederlandstalige en Engelstalige collega’s bestaat;

  • Verantwoordelijkheid neemt, het team motiveert en zorgt dat iedereen dezelfde kwaliteitsstandaard hanteert;

  • Een echte hospitality professional: zichtbaar, aanspreekbaar, servicegericht en representatief;

  • Digitale vaardigheden zijn geen must, maar wel mooi meegenomen;

  • Past bij onze EPIC-waarden;

    • Energy – je brengt enthousiasme en daadkracht;

    • Pure – je bent eerlijk, oprecht en zorgvuldig;

    • Inspire – je draagt bij aan een positieve werksfeer;

    • Connect – je maakt makkelijk contact met collega’s en klanten.

Over D&B The Facility Group

D&B The Facility Group is een vooruitstrevende multi service facilitair dienstverlener. Als één van de weinige organisaties in de facilitaire markt heeft D&B vrijwel al de grotere, dagelijkse diensten in eigen huis. Objectbeveiliging, receptiediensten, kantoorschoonmaak, bedrijfscatering, facility management en mobility services. Wij willen de beste dienstverlener in onze markt zijn. Niet de grootste… De beste! En om dat te bereiken, bouwen wij op de betrokkenheid van heel veel leuke, talentvolle en gepassioneerde mensen, die ieder weer op hun eigen manier hun droom, ambitie of plezier aan D&B verbonden hebben. We doen het écht samen. Dat is bijzonder.


Onze Cleaning-afdeling bestaat uit echte vakspecialisten. Samen zorgen we ervoor dat de werkplekken van onze opdrachtgevers er elke dag spic en span uitzien. Dat doen we met oog voor detail, hart voor de klant en trots op ons vak.

Solliciteer nu

Klik op de sollicitatiebutton om direct te solliciteren. Heb je vragen over de functie of D&B The Facility Group? Neem gerust contact op met Maud Appelman via:

*Bij D&B geloven we in de kracht van diversiteit en inclusie. We moedigen kandidaten van alle achtergronden en genders aan om te solliciteren. We staan niet open voor acquisitie naar aanleiding van deze vacature. De aanvraag van een VOG is onderdeel van de indiensttreding. Kosten hiervoor kunnen worden gedeclareerd.

of

Details

  • WTC Amsterdam (Amsterdam, Noord-Holland)
€ 2.749 - € 2.931 per maand
Cleaning
30 - 32 uur per week
Certificering
Voltijds, bepaalde tijd

Security

De Security Host van D&B vertegenwoordigt een uniek profiel binnen de beveiligingsmarkt. Onze Security Hosts werken in de dynamische kantooromgevingen van toonaangevende opdrachtgevers waar zij primair de rol van gastheer of gastvrouw vervullen. Tegelijkertijd behoren zij tot de best opgeleide security professionals in de markt.

Vacature Security - Werken bij D&B

Hospitality

De Hospitality Hosts van D&B zijn het gezicht van een aantal van de meest vooruitstrevende kantoren in Nederland. Onze Hospitality Hosts creëren een 5 star experience door elke gast, bezoeker en medewerker een perfect op het individu afgestemde service te verlenen. Want zij weten: At the end of the day, it’s all about experience.

Vacature Hospitality - Werken bij D&B

Cleaning

De Cleaning Hosts van D&B zijn zichtbaar, want zij vervullen veel van hun schoonmaaktaken tijdens kantooruren. Onze Cleaning Hosts staan op die manier in nauw contact met de mensen bij onze opdrachtgevers en kunnen hun dienstverlening beter afstemmen op de wensen en behoeftes in de werkomgeving. Bovendien leidt zichtbare schoonmaak tot een gezondere balans in het leven van onze mensen.

Vacture Cleaning - Werken bij D&B

Facility Management

D&B The Facility Group is toonaangevend in de facilitaire markt. Wij zijn in staat om onze high end opdrachtgevers op diverse manieren te ontzorgen. Als multi-service-partner (self-delivery), managing agent of op project basis. Met onze 5 sterren dienstverlening leveren wij een grote bijdrage aan het succes van organisaties. Zo creëren wij A-Great-Place-to-Be.

Vacature Facility Management - Werken bij D&B

Hoofdkantoor

Werken bij D&B The Facility Group op kantoor betekent werken in een zeer dynamische en inspirerende werkomgeving. Jij krijgt de ruimte om initiatieven te ontplooien en op een ondernemende wijze een belangrijke bijdrage te leveren aan een sterk groeiende organisatie in de top van de facilitaire markt. Kortom: A-Great-Place-to-Be!

Vacature Kantoor - Werken bij D&B

Catering

Geniet jij ervan jouw gasten te verrassen met mooi eten, drinken en beleving? En lijkt het je leuk om te werken met lokale ondernemers? Wij brengen de opwinding van horeca naar het bedrijfsrestaurant. Met de variatie, vernieuwing en beleving zoals je die in de binnenstad tegenkomt. We Canteen geeft eten weer een verhaal, en een gezicht. En dat laat jij jouw gasten dagelijks proeven.

Vacature Catering - Werken bij D&B

Mobility

Ooit begonnen als studentenbedrijf en inmiddels één van de meest vooruitstrevende parkeer- en vervoersbedrijven van Nederland. Met ruim 500 chauffeurs, verkeersregelaars en hostesses verzorgen wij voor particulieren, vijfsterrenhotels, evenementen en bedrijven het vervoer, parkeren en alles daaromheen. Van chauffeursdiensten en valet parking tot VIP-shuttle services en hostesses. Ben jij op zoek naar een leuke job, een goede bijverdienste of flexibiliteit. We have got the job for you!

Vacature Mobility - Werken bij D&B

Sollicitatieprocedure

1. Jouw sollicitatie

Wij nemen jouw sollicitatie in behandeling.

2. Kort voorstellen

Onze recruiter neemt telefonisch contact met je op ter kennismaking.

3. Eerste gesprek

Je komt voor een gesprek naar ons hoofdkantoor in Amstelveen óf op locatie bij een van onze klanten.

4. Assessment (optioneel)

Er volgt (optioneel) een assessment.

5. Tweede gesprek (optioneel)

Er volgt (optioneel) een tweede gesprek met een leidinggevende.

6. Klikgesprek (optioneel)

Je gaat in gesprek met de opdrachtgever om te kijken of er een klik is.

7. Ons voorstel

Je ontvangt digitaal je contract en arbeidsvoorwaarden.

8. Je eerste werkdag!

Met enthousiasme begin je aan je nieuwe avontuur.

Waarom werken bij The Happy Few in Security?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Hospitality?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Cleaning?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Facility Management?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few at our Head Office?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Catering?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Mobility?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

"Bij D&B heb je de mogelijkheid om binnen de 24/7 dienstverlening op vaste momenten de avonden, nachten en weekenden te draaien."

Maarten

"De grootte van D&B past bij me en geeft mij een persoonlijk gevoel van zekerheid en stabiliteit."

Soraya

"Bij D&B voel je je gewaardeerd, je bent hier zeker geen nummer."

Marieke

"De dienstverlening die D&B verwacht is van een hoog niveau, een echte '5-sterren ervaring'. D&B gaat voor kwaliteit."

Rhimo

"Nergens vind ik een team zoals hier binnen D&B."

Dennis

"De waardering die je vanuit D&B krijgt is echt fijn. Er is openheid en de mogelijkheid om in gesprek te gaan en er samen uit te komen."

Helen

"De platte organisatie van D&B maakt dat je iedereen persoonlijk kunt bereiken."

Arnold