
Medewerker Sales Support
- Hoofdkantoor (Amstelveen, Noord-Holland)
- € 2.100 - € 3.900 per maand
- Kantoor
Streef jij naar uitmuntendheid in dienstverlening? Wil je werken in de top van de facilitaire markt, op de mooiste locaties en in een team waar iedereen voor elkaar door het vuur gaat?
You are more than welcome ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Fulltime | Amstelveen | Jij = de onmisbare schakel
Ben jij die organisatietopper die áltijd de puntjes op de i zet, maar stiekem ook houdt van een creatieve uitdaging? Heb je plezier in taal, design én mensen bij elkaar brengen? Dan hebben wij dé perfecte rol voor jou: Medewerker Sales Support bij D&B.
🚀 Wat ga je doen?
Geen dag is hetzelfde. De ene dag duik je in een tendertraject en zorg je dat alle details kloppen, de andere dag zet je een presentatie om in een overtuigend visueel verhaal. Jij bent de spin in het web: je houdt de planning strak, bewaakt de kwaliteit en zorgt dat onze voorstellen niet alleen goed zijn… maar winnend.
Concreet ga je:
Tendertrajecten coördineren van kick-off tot inzending;
Documenten redigeren, checken en mooier maken dan ooit;
Kansen spotten op aanbestedingsplatformen;
Presentaties bouwen waar klanten onder de indruk van raken in samenwerking met onze Bidmanager en marketing;
Structuur aanbrengen in mappen, formats en documenten;
Onze salescollega’s ondersteunen zodat zij vol zelfvertrouwen naar klanten gaan.
Nieuwsgierig naar meer?
Wij bieden
Een brutosalaris tussen de €2.100- €3.900 per maand;
Een sleutelrol in een hecht commercieel team dat samen écht het verschil maakt;
Een reiskostenvergoeding van 0,23 per kilometer of een NS-businesscard voor zakelijk reizen;
25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband – Na een jaar heb je de mogelijkheid om dit te verhogen naar 27 dagen;
Doorgroeimogelijkheden richting tendermanagement of marketing;
Veel ruimte voor eigen ideeën en initiatief;
En niet te vergeten: collega’s die successen vieren (en jou daar graag bij betrekken).
Wij zoeken iemand die
Niet zomaar een ondersteuner is – jij bent de lijm die het team bij elkaar houdt. Je krijgt energie van strakke deadlines, schakelt soepel met iedereen en vindt het leuk om inhoud te combineren met design. Strakke deadline? Flexibiliteit is key: jij schrikt er niet van om af en toe in de avond of het weekend door te gaan om het werk op tijd af te ronden.
MS Office? Jij draait er je hand niet voor om;
Ervaring met InDesign of Photoshop? Helemaal mooi meegenomen;
Oog voor detail: spelfouten en kromme zinnen bestaan bij jou niet;
Je bent stressbestendig, creatief én proactief;
Nieuwsgierig en leergierig: je wilt altijd slimmer en beter worden;
Zich herkent in onze EPIC-waarden:
Energy – je werkt met enthousiasme en daadkracht.
Pure – je bent transparant en betrouwbaar.
Inspire – je motiveert je omgeving met je inzet.
Connect – je bouwt makkelijk bruggen tussen teams.
Over D&B The Facility Group
D&B The Facility Group is een vooruitstrevende multi service facilitair dienstverlener. Als één van de weinige organisaties in de facilitaire markt heeft D&B vrijwel al de grotere, dagelijkse diensten in eigen huis. Objectbeveiliging, receptiediensten, kantoorschoonmaak, bedrijfscatering, facility management en mobility services. Wij willen de beste dienstverlener in onze markt zijn. Niet de grootste… De beste! En om dat te bereiken, bouwen wij op de betrokkenheid van heel veel leuke, talentvolle en gepassioneerde mensen, die ieder weer op hun eigen manier hun droom, ambitie of plezier aan D&B verbonden hebben. We doen het écht samen. Dat is bijzonder.
Op ons hoofdkantoor in Amstelveen werken we dagelijks met een bevlogen team aan het ondersteunen van onze operatie. Denk aan HR, Finance, Planning, Marketing, Recruitment en IT. Samen zorgen we ervoor dat onze collega’s op locatie hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Meer weten over werken op kantoor bij D&B? Kijk op https://werkenbijdb.nl/the-happy-few-at-our-head-office
Solliciteer nu
Klik op de sollicitatiebutton om direct te solliciteren. Heb je vragen over de functie of D&B The Facility Group? Neem gerust contact op met Maud Appelman via:
· 06-83486300 (bellen of WhatsAppen)
*Bij D&B geloven we in de kracht van diversiteit en inclusie. We moedigen kandidaten van alle achtergronden en genders aan om te solliciteren. We staan niet open voor acquisitie naar aanleiding van deze vacature. De aanvraag van een VOG is onderdeel van de indiensttreding. Kosten hiervoor kunnen worden gedeclareerd.
of
Details
- Hoofdkantoor (Amstelveen, Noord-Holland)
Gefeliciteerd!
Jouw sollicitatie is succesvol ontvangen! Onze recruiters nemen zo snel mogelijk contact met jou op. Wil je in de tussentijd alvast wat meer weten over #TheHappyFew? Bekijk het hier! 👇🏼
Security
De Security Host van D&B vertegenwoordigt een uniek profiel binnen de beveiligingsmarkt. Onze Security Hosts werken in de dynamische kantooromgevingen van toonaangevende opdrachtgevers waar zij primair de rol van gastheer of gastvrouw vervullen. Tegelijkertijd behoren zij tot de best opgeleide security professionals in de markt.

Hospitality
De Hospitality Hosts van D&B zijn het gezicht van een aantal van de meest vooruitstrevende kantoren in Nederland. Onze Hospitality Hosts creëren een 5 star experience door elke gast, bezoeker en medewerker een perfect op het individu afgestemde service te verlenen. Want zij weten: At the end of the day, it’s all about experience.

Cleaning
De Cleaning Hosts van D&B zijn zichtbaar, want zij vervullen veel van hun schoonmaaktaken tijdens kantooruren. Onze Cleaning Hosts staan op die manier in nauw contact met de mensen bij onze opdrachtgevers en kunnen hun dienstverlening beter afstemmen op de wensen en behoeftes in de werkomgeving. Bovendien leidt zichtbare schoonmaak tot een gezondere balans in het leven van onze mensen.

Facility Management
D&B The Facility Group is toonaangevend in de facilitaire markt. Wij zijn in staat om onze high end opdrachtgevers op diverse manieren te ontzorgen. Als multi-service-partner (self-delivery), managing agent of op project basis. Met onze 5 sterren dienstverlening leveren wij een grote bijdrage aan het succes van organisaties. Zo creëren wij A-Great-Place-to-Be.

Hoofdkantoor
Werken bij D&B The Facility Group op kantoor betekent werken in een zeer dynamische en inspirerende werkomgeving. Jij krijgt de ruimte om initiatieven te ontplooien en op een ondernemende wijze een belangrijke bijdrage te leveren aan een sterk groeiende organisatie in de top van de facilitaire markt. Kortom: A-Great-Place-to-Be!

Catering
Geniet jij ervan jouw gasten te verrassen met mooi eten, drinken en beleving? En lijkt het je leuk om te werken met lokale ondernemers? Wij brengen de opwinding van horeca naar het bedrijfsrestaurant. Met de variatie, vernieuwing en beleving zoals je die in de binnenstad tegenkomt. We Canteen geeft eten weer een verhaal, en een gezicht. En dat laat jij jouw gasten dagelijks proeven.

Mobility
Ooit begonnen als studentenbedrijf en inmiddels één van de meest vooruitstrevende parkeer- en vervoersbedrijven van Nederland. Met ruim 500 chauffeurs, verkeersregelaars en hostesses verzorgen wij voor particulieren, vijfsterrenhotels, evenementen en bedrijven het vervoer, parkeren en alles daaromheen. Van chauffeursdiensten en valet parking tot VIP-shuttle services en hostesses. Ben jij op zoek naar een leuke job, een goede bijverdienste of flexibiliteit. We have got the job for you!

Sollicitatieprocedure


1. Jouw sollicitatie
Wij nemen jouw sollicitatie in behandeling.

2. Kort voorstellen
Onze recruiter neemt telefonisch contact met je op ter kennismaking.

3. Eerste gesprek
Je komt voor een gesprek naar ons hoofdkantoor in Amstelveen óf op locatie bij een van onze klanten.

4. Assessment (optioneel)
Er volgt (optioneel) een assessment.

5. Tweede gesprek (optioneel)
Er volgt (optioneel) een tweede gesprek met een leidinggevende.

6. Klikgesprek (optioneel)
Je gaat in gesprek met de opdrachtgever om te kijken of er een klik is.

7. Ons voorstel
Je ontvangt digitaal je contract en arbeidsvoorwaarden.

8. Je eerste werkdag!
Met enthousiasme begin je aan je nieuwe avontuur.
Waarom werken bij The Happy Few in Security?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Hospitality?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Cleaning?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Facility Management?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few at our Head Office?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Catering?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Mobility?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
"Bij D&B heb je de mogelijkheid om binnen de 24/7 dienstverlening op vaste momenten de avonden, nachten en weekenden te draaien."
Maarten
"De grootte van D&B past bij me en geeft mij een persoonlijk gevoel van zekerheid en stabiliteit."
Soraya
"Bij D&B voel je je gewaardeerd, je bent hier zeker geen nummer."
Marieke
"De dienstverlening die D&B verwacht is van een hoog niveau, een echte '5-sterren ervaring'. D&B gaat voor kwaliteit."
Rhimo
"Nergens vind ik een team zoals hier binnen D&B."
Dennis
"De waardering die je vanuit D&B krijgt is echt fijn. Er is openheid en de mogelijkheid om in gesprek te gaan en er samen uit te komen."
Helen
"De platte organisatie van D&B maakt dat je iedereen persoonlijk kunt bereiken."
Arnold