
Locatiemanager | internationaal farmaceutisch bedrijf.
- Amsterdam (Amsterdam, Noord-Holland)
- € 3.500 - € 5.000 per maand
- Kantoor
Streef jij naar uitmuntendheid in dienstverlening? Wil je werken in de top van de facilitaire markt, op de mooiste locaties en in een team waar iedereen voor elkaar door het vuur gaat?
Functieomschrijving
Introductie
Een internationaal farmaceutisch bedrijf start een splinternieuwe locatie in Amsterdam. Deze plek krijgt vorm vanaf de grond - en jij bent er vanaf dag één bij om mee te bepalen hoe we het gaan aanpakken.
Functieomschrijving
Als locatiemanager ben je de spil van alles wat er dagelijks gebeurt. Je coördineert teams voor schoonmaak, catering, beveiliging en alles wat ertussen zit. Soms los je praktische zaken op, soms denk je strategisch mee over processen.
De schoonmaak wordt uitgevoerd door een gespecialiseerd extern bedrijf - cruciaal vanwege het laboratorium op het complex. Als site manager onderhoud jij het contact met dit externe team en zorg je ervoor dat alles vlekkeloos verloopt op locatie.
Multi Service Management Team
Je maakt deel uit van het Multi Service Management Team van D&B. Dat betekent dat jij nauw samenwerkt met collega’s die verantwoordelijk zijn voor andere facilitaire diensten op locatie, zoals schoonmaak en contractmanagement. Samen zorgen jullie voor een soepele, geïntegreerde dienstverlening aan de opdrachtgever.
Je bent halverwege!
Wie bieden
Een brutosalaris tussen €3.500 en €5.000 op basis van een fulltime dienstverband, afhankelijk van kennis en ervaring;
Een dienstverband van 40 uur per week;
Een aansturende rol op een splinternieuwe locatie in Amsterdam;
Reiskostenvergoeding: €0,23 per km vanaf 9 km, met een maximum van €384 per periode;
Een pensioenregeling;
Een flexibel keuzebudget voor o.a. extra vakantiedagen of een sportschoolabonnement.
Wij zoeken iemand die
Als locatiemanager sta je stevig in je schoenen en heb je ervaring in het operationeel aansturen van teams. Je krijgt energie van regelen, oplossen en zorgen dat alles in goede banen loopt.
Hbo werk- en denkniveau met leidinggevende ervaring binnen de facilitaire dienstverlening (of mbo met minimaal 3 jaar relevante ervaring)
Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands én Engels
Je hebt sterke managementvaardigheden, financieel inzicht en een scherp oog voor kwaliteit
Besluitvaardig, communicatief sterk en je schakelt soepel tussen verschillende belangen
Past bij onze EPIC-waarden:
Energy – je werkt met daadkracht en enthousiasme.
Pure – je bent transparant en betrouwbaar.
Inspire – je motiveert anderen door je inzet.
Connect – je schakelt makkelijk met collega’s en partners.
Over D&B The Facility Group
D&B The Facility Group is een vooruitstrevende multi service facilitair dienstverlener. Als één van de weinige organisaties in de facilitaire markt heeft D&B vrijwel al de grotere, dagelijkse diensten in eigen huis. Objectbeveiliging, receptiediensten, kantoorschoonmaak, bedrijfscatering, facility management en mobility services. Wij willen de beste dienstverlener in onze markt zijn. Niet de grootste… De beste! En om dat te bereiken, bouwen wij op de betrokkenheid van heel veel leuke, talentvolle en gepassioneerde mensen, die ieder weer op hun eigen manier hun droom, ambitie of plezier aan D&B verbonden hebben. We doen het écht samen. Dat is bijzonder.
Bij D&B staat dienstverlening centraal. Onze Facility Management-teams zorgen ervoor dat de dagelijkse operatie op locatie perfect verloopt. Van leverancierscoördinatie en gebouwbeheer tot het optimaliseren van processen – wij maken het verschil. Meer weten over werken binnen Facility Management bij D&B? Kijk op https://werkenbijdb.nl/the-happy-few-in-facility-management.
Solliciteer nu
Klik op de sollicitatiebutton om direct te solliciteren. Heb je vragen over de functie of D&B The Facility Group? Neem gerust contact op met Nena via:
+31 6 30985970 (bellen of WhatsAppen)
*Bij D&B geloven we in de kracht van diversiteit en inclusie. We moedigen kandidaten van alle achtergronden en genders aan om te solliciteren. We staan niet open voor acquisitie naar aanleiding van deze vacature. De aanvraag van een VOG is onderdeel van de indiensttreding. Kosten hiervoor kunnen worden gedeclareerd.
of
Details
- Amsterdam (Amsterdam, Noord-Holland)
Gefeliciteerd!
Jouw sollicitatie is succesvol ontvangen! Onze recruiters nemen zo snel mogelijk contact met jou op. Wil je in de tussentijd alvast wat meer weten over #TheHappyFew? Bekijk het hier! 👇🏼
Security
De Security Host van D&B vertegenwoordigt een uniek profiel binnen de beveiligingsmarkt. Onze Security Hosts werken in de dynamische kantooromgevingen van toonaangevende opdrachtgevers waar zij primair de rol van gastheer of gastvrouw vervullen. Tegelijkertijd behoren zij tot de best opgeleide security professionals in de markt.

Hospitality
De Hospitality Hosts van D&B zijn het gezicht van een aantal van de meest vooruitstrevende kantoren in Nederland. Onze Hospitality Hosts creëren een 5 star experience door elke gast, bezoeker en medewerker een perfect op het individu afgestemde service te verlenen. Want zij weten: At the end of the day, it’s all about experience.

Cleaning
De Cleaning Hosts van D&B zijn zichtbaar, want zij vervullen veel van hun schoonmaaktaken tijdens kantooruren. Onze Cleaning Hosts staan op die manier in nauw contact met de mensen bij onze opdrachtgevers en kunnen hun dienstverlening beter afstemmen op de wensen en behoeftes in de werkomgeving. Bovendien leidt zichtbare schoonmaak tot een gezondere balans in het leven van onze mensen.

Facility Management
D&B The Facility Group is toonaangevend in de facilitaire markt. Wij zijn in staat om onze high end opdrachtgevers op diverse manieren te ontzorgen. Als multi-service-partner (self-delivery), managing agent of op project basis. Met onze 5 sterren dienstverlening leveren wij een grote bijdrage aan het succes van organisaties. Zo creëren wij A-Great-Place-to-Be.

Hoofdkantoor
Werken bij D&B The Facility Group op kantoor betekent werken in een zeer dynamische en inspirerende werkomgeving. Jij krijgt de ruimte om initiatieven te ontplooien en op een ondernemende wijze een belangrijke bijdrage te leveren aan een sterk groeiende organisatie in de top van de facilitaire markt. Kortom: A-Great-Place-to-Be!

Catering
Geniet jij ervan jouw gasten te verrassen met mooi eten, drinken en beleving? En lijkt het je leuk om te werken met lokale ondernemers? Wij brengen de opwinding van horeca naar het bedrijfsrestaurant. Met de variatie, vernieuwing en beleving zoals je die in de binnenstad tegenkomt. We Canteen geeft eten weer een verhaal, en een gezicht. En dat laat jij jouw gasten dagelijks proeven.

Mobility
Ooit begonnen als studentenbedrijf en inmiddels één van de meest vooruitstrevende parkeer- en vervoersbedrijven van Nederland. Met ruim 500 chauffeurs, verkeersregelaars en hostesses verzorgen wij voor particulieren, vijfsterrenhotels, evenementen en bedrijven het vervoer, parkeren en alles daaromheen. Van chauffeursdiensten en valet parking tot VIP-shuttle services en hostesses. Ben jij op zoek naar een leuke job, een goede bijverdienste of flexibiliteit. We have got the job for you!

Sollicitatieprocedure


1. Jouw sollicitatie
Wij nemen jouw sollicitatie in behandeling.

2. Kort voorstellen
Onze recruiter neemt telefonisch contact met je op ter kennismaking.

3. Eerste gesprek
Je komt voor een gesprek naar ons hoofdkantoor in Amstelveen óf op locatie bij een van onze klanten.

4. Assessment (optioneel)
Er volgt (optioneel) een assessment.

5. Tweede gesprek (optioneel)
Er volgt (optioneel) een tweede gesprek met een leidinggevende.

6. Klikgesprek (optioneel)
Je gaat in gesprek met de opdrachtgever om te kijken of er een klik is.

7. Ons voorstel
Je ontvangt digitaal je contract en arbeidsvoorwaarden.

8. Je eerste werkdag!
Met enthousiasme begin je aan je nieuwe avontuur.
Waarom werken bij The Happy Few in Security?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Hospitality?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Cleaning?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Facility Management?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few at our Head Office?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Catering?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Mobility?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
"Bij D&B heb je de mogelijkheid om binnen de 24/7 dienstverlening op vaste momenten de avonden, nachten en weekenden te draaien."
Maarten
"De grootte van D&B past bij me en geeft mij een persoonlijk gevoel van zekerheid en stabiliteit."
Soraya
"Bij D&B voel je je gewaardeerd, je bent hier zeker geen nummer."
Marieke
"De dienstverlening die D&B verwacht is van een hoog niveau, een echte '5-sterren ervaring'. D&B gaat voor kwaliteit."
Rhimo
"Nergens vind ik een team zoals hier binnen D&B."
Dennis
"De waardering die je vanuit D&B krijgt is echt fijn. Er is openheid en de mogelijkheid om in gesprek te gaan en er samen uit te komen."
Helen
"De platte organisatie van D&B maakt dat je iedereen persoonlijk kunt bereiken."
Arnold