Overslaan naar content

Functioneel Beheerder | Ortec

    • Hoofdkantoor (Amstelveen, Noord-Holland)
  • € 3,5 - € 5.000 per maand
  • Kantoor

Functieomschrijving

Ben jij een Ortec- wizard? Weet jij als geen ander je expertise op dit vlak te laten gelden? Laat jij graag je (IT)creativiteit de vrije loop en heb jij passie voor IT-beheer en procesoptimalisatie? Kijk dan niet verder en join us!

Jouw rol als Applicatiebeheerder Ortec

Als Applicatiebeheerder Ortec ben jij verantwoordelijk voor het functioneel beheer en de optimale werking van ons Ortec plansysteem. Jij zorgt voor continuïteit, gebruikersondersteuning en procesverbetering. Samen met het IT-team en de business vertaal je wensen naar slimme oplossingen. Met jouw expertise in applicatiebeheer en functioneel beheer draag je bij aan efficiëntere werkprocessen en betrouwbare informatievoorziening.

Een greep uit je takenpakket:

  • Dagelijks beheer en optimalisatie van het Ortec-plansysteem en koppelingen met andere applicaties (bijv. AFAS)

  • Beheren van gebruikersrechten en ondersteunen van eindgebruikers.

  • Vertalen van businessbehoeften naar functionele aanpassingen.

  • Opstellen van handleidingen, testplannen en implementatieplannen.

  • Uitvoeren van acceptatietesten en begeleiden van implementaties.

  • Signaleren van knelpunten en proactief aandragen van verbeteringen.

  • Verwerken van change requests en oplossen van incidenten.

  • Monitoren van datakwaliteit, performance en informatiebeveiliging.

  • Trainen van gebruikers en stimuleren van applicatie-adoptie.

Je bent halverwege!

Wij bieden:

  •               Een brutosalaris tussen de €3.350 - €5.000 per periode van 4 weken

  •               Een dienstverband van 32 – 40 uur in de week

  •               Een reiskostenvergoeding van 0,23 per kilometer of een NS-businesscard voor zakelijk reizen;

  •               25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband – Na een jaar heb je de mogelijkheid om dit te verhogen naar 27 dagen;

  •               Een afwisselende baan binnen een klein team binnen een groeiende organisatie;

  •               Mogelijkheid tot thuiswerken;

  •               Veel vrijheid en verantwoordelijkheid

 

Wat verwachten we van jou?

  •               HBO werk- en denkniveau

  •               Aantoonbare kennis van Ortec

  •               Je bent gestructureerd, communicatief vaardig, stressbestending en proactierf

  •               In staat om met alle algen in de organisatie te communicern op een duidelijke en begrijpelijke manier

  •               Zich herkent in onze EPIC waarde;

o   Energy – je werkt met enthousiasme en daadkracht.

o   Pure – je bent transparant en betrouwbaar.

o   Inspire – je motiveert je omgeving met je inzet.

o   Connect – je bouwt makkelijk bruggen tussen teams.

 

Over D&B The Facility Group

D&B The Facility Group is een vooruitstrevende multi service facilitair dienstverlener. Als één van de weinige organisaties in de facilitaire markt heeft D&B vrijwel al de grotere, dagelijkse diensten in eigen huis. Objectbeveiliging, receptiediensten, kantoorschoonmaak, bedrijfscatering, facility management en mobility services. Wij willen de beste dienstverlener in onze markt zijn. Niet de grootste… De beste! En om dat te bereiken, bouwen wij op de betrokkenheid van heel veel leuke, talentvolle en gepassioneerde mensen, die ieder weer op hun eigen manier hun droom, ambitie of plezier aan D&B verbonden hebben. We doen het écht samen. Dat is bijzonder.


Op ons hoofdkantoor in Amstelveen werken we dagelijks met een bevlogen team aan het ondersteunen van onze operatie. Denk aan HR, Finance, Planning, Marketing, Recruitment en IT. Samen zorgen we ervoor dat onze collega’s op locatie hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Meer weten over werken op kantoor bij D&B? Kijk op 
https://werkenbijdb.nl/the-happy-few-at-our-head-office

 

Solliciteer nu

Klik op de sollicitatiebutton om direct te solliciteren. Heb je vragen over de functie of D&B The Facility Group? Neem gerust contact op met Gaëlle via 06-25554846 (bellen of w’app) of gaelle.van.breda@db.nl

 

*Bij D&B geloven we in de kracht van diversiteit en inclusie. We moedigen kandidaten van alle achtergronden en genders aan om te solliciteren. We staan niet open voor acquisitie naar aanleiding van deze vacature. De aanvraag van een VOG is onderdeel van de indiensttreding. Kosten hiervoor kunnen worden gedeclareerd.

of

Details

  • Hoofdkantoor (Amstelveen, Noord-Holland)
€ 3,5 - € 5.000 per maand
Kantoor
32 - 40 uur per week
Professional
Voltijds, bepaalde tijd

Security

De Security Host van D&B vertegenwoordigt een uniek profiel binnen de beveiligingsmarkt. Onze Security Hosts werken in de dynamische kantooromgevingen van toonaangevende opdrachtgevers waar zij primair de rol van gastheer of gastvrouw vervullen. Tegelijkertijd behoren zij tot de best opgeleide security professionals in de markt.

Vacature Security - Werken bij D&B

Hospitality

De Hospitality Hosts van D&B zijn het gezicht van een aantal van de meest vooruitstrevende kantoren in Nederland. Onze Hospitality Hosts creëren een 5 star experience door elke gast, bezoeker en medewerker een perfect op het individu afgestemde service te verlenen. Want zij weten: At the end of the day, it’s all about experience.

Vacature Hospitality - Werken bij D&B

Cleaning

De Cleaning Hosts van D&B zijn zichtbaar, want zij vervullen veel van hun schoonmaaktaken tijdens kantooruren. Onze Cleaning Hosts staan op die manier in nauw contact met de mensen bij onze opdrachtgevers en kunnen hun dienstverlening beter afstemmen op de wensen en behoeftes in de werkomgeving. Bovendien leidt zichtbare schoonmaak tot een gezondere balans in het leven van onze mensen.

Vacture Cleaning - Werken bij D&B

Facility Management

D&B The Facility Group is toonaangevend in de facilitaire markt. Wij zijn in staat om onze high end opdrachtgevers op diverse manieren te ontzorgen. Als multi-service-partner (self-delivery), managing agent of op project basis. Met onze 5 sterren dienstverlening leveren wij een grote bijdrage aan het succes van organisaties. Zo creëren wij A-Great-Place-to-Be.

Vacature Facility Management - Werken bij D&B

Hoofdkantoor

Werken bij D&B The Facility Group op kantoor betekent werken in een zeer dynamische en inspirerende werkomgeving. Jij krijgt de ruimte om initiatieven te ontplooien en op een ondernemende wijze een belangrijke bijdrage te leveren aan een sterk groeiende organisatie in de top van de facilitaire markt. Kortom: A-Great-Place-to-Be!

Vacature Kantoor - Werken bij D&B

Catering

Geniet jij ervan jouw gasten te verrassen met mooi eten, drinken en beleving? En lijkt het je leuk om te werken met lokale ondernemers? Wij brengen de opwinding van horeca naar het bedrijfsrestaurant. Met de variatie, vernieuwing en beleving zoals je die in de binnenstad tegenkomt. We Canteen geeft eten weer een verhaal, en een gezicht. En dat laat jij jouw gasten dagelijks proeven.

Vacature Catering - Werken bij D&B

Mobility

Ooit begonnen als studentenbedrijf en inmiddels één van de meest vooruitstrevende parkeer- en vervoersbedrijven van Nederland. Met ruim 500 chauffeurs, verkeersregelaars en hostesses verzorgen wij voor particulieren, vijfsterrenhotels, evenementen en bedrijven het vervoer, parkeren en alles daaromheen. Van chauffeursdiensten en valet parking tot VIP-shuttle services en hostesses. Ben jij op zoek naar een leuke job, een goede bijverdienste of flexibiliteit. We have got the job for you!

Vacature Mobility - Werken bij D&B

Sollicitatieprocedure

1. Jouw sollicitatie

Wij nemen jouw sollicitatie in behandeling.

2. Kort voorstellen

Onze recruiter neemt telefonisch contact met je op ter kennismaking.

3. Eerste gesprek

Je komt voor een gesprek naar ons hoofdkantoor in Amstelveen óf op locatie bij een van onze klanten.

4. Assessment (optioneel)

Er volgt (optioneel) een assessment.

5. Tweede gesprek (optioneel)

Er volgt (optioneel) een tweede gesprek met een leidinggevende.

6. Klikgesprek (optioneel)

Je gaat in gesprek met de opdrachtgever om te kijken of er een klik is.

7. Ons voorstel

Je ontvangt digitaal je contract en arbeidsvoorwaarden.

8. Je eerste werkdag!

Met enthousiasme begin je aan je nieuwe avontuur.

Waarom werken bij The Happy Few in Security?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Hospitality?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Cleaning?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Facility Management?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few at our Head Office?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Catering?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Mobility?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

"Bij D&B heb je de mogelijkheid om binnen de 24/7 dienstverlening op vaste momenten de avonden, nachten en weekenden te draaien."

Maarten

"De grootte van D&B past bij me en geeft mij een persoonlijk gevoel van zekerheid en stabiliteit."

Soraya

"Bij D&B voel je je gewaardeerd, je bent hier zeker geen nummer."

Marieke

"De dienstverlening die D&B verwacht is van een hoog niveau, een echte '5-sterren ervaring'. D&B gaat voor kwaliteit."

Rhimo

"Nergens vind ik een team zoals hier binnen D&B."

Dennis

"De waardering die je vanuit D&B krijgt is echt fijn. Er is openheid en de mogelijkheid om in gesprek te gaan en er samen uit te komen."

Helen

"De platte organisatie van D&B maakt dat je iedereen persoonlijk kunt bereiken."

Arnold