
Objectbeveiliger | Tommy Hillfiger & Calvin Klein
- PVH - Tommy Hilfiger en Calvin Klein (Amsterdam, Noord-Holland)
- € 16,73 - € 19,94 per uur
- Security
Streef jij naar uitmuntendheid in dienstverlening? Wil je werken in de top van de facilitaire markt, op de mooiste locaties en in een team waar iedereen voor elkaar door het vuur gaat?
Functieomschrijving
Stel je voor: je komt binnen bij het hoofdkantoor van Calvin Klein en Tommy Hilfiger. De locatie ademt de high-end merken die zich hier hebben gevestigd. Je werkdag begint en je wordt warm onthaald door je D&B-collega’s van de nachtdienst. Na een kop koffie of thee, een goede overdracht en je openingsronde ben jij klaar om de collega’s van Calvin Klein en Tommy Hilfiger te ontvangen.
Als objectbeveiliger ben je namelijk meer dan alleen een beveiliger binnen D&B. Je bent ook gastheer, host en probleemoplosser!
Wat ga je doen als objectbeveiliger?
Het PVH-hoofdkantoor (Calvin Klein en Tommy Hilfiger) in Amsterdam bestaat uit drie objecten, elk met unieke eigenschappen. Dit maakt jouw werk afwisselend en uitdagend! Vanwege de grootte van de locatie ben je nooit alleen. Je werkt altijd samen met je collega’s van de receptie en de meldkamer.
Je bent als objectbeveiliger verantwoordelijk voor de veiligheid van de locaties, medewerkers en bezoekers:
Je bent alert op meldingen vanuit de meldkamer en handelt deze professioneel af.
Samen met je collega van hospitality ontvang je bezoekers gastvrij en zorg je voor een prettige sfeer.
Je beantwoordt intercommeldingen, bijvoorbeeld vanuit de parkeergarage, en zorgt voor een vlotte afhandeling.
Je loopt surveillancerondes.
Je rapporteert gebeurtenissen en werkzaamheden en zorgt voor een gedegen overdracht aan de avondploeg.
Je bent halverwege!
Wij Bieden
#TheHappyFew van D&B werken bij ons met een reden. Al onze teamleden worden gezien en gehoord. Wij hechten veel waarde aan persoonlijke aandacht en geloven in de kracht van teamwork.
Daarnaast krijg je als objectbeveiliger bij PVH:
Een bruto-uurloon tussen €16,73 en €19,94, exclusief toeslagen en vergoedingen.
€0,23 reiskostenvergoeding en een gratis parkeerplaats bij de locatie.
24 vakantiedagen per jaar (op basis van fulltime); na één jaar dienstverband de mogelijkheid om dit uit te breiden naar 26 vakantiedagen.
Toegang tot grote PVH-feesten.
Deelname aan sample sales van Calvin Klein & Tommy Hilfiger.
Maximaal vier nachtdiensten per periode: als het hele team zijn steentje bijdraagt, profiteren we allemaal van een goede werk-privébalans!
Een startcontract van zeven maanden, waarna we samen kijken naar de mogelijkheden.
Kansen om door te groeien, zowel in kennis als in functie.
Wij zoeken iemand die
Als objectbeveiliger kun jij wel tegen een stootje. Je staat stevig in je schoenen en pakt problemen direct aan, altijd met de focus op hoogwaardige dienstverlening. Jouw mindset vinden wij het allerbelangrijkst. Ga jij ervoor?
Verder ben of heb je:
Een afgeronde mbo-opleiding tot Beveiliger niveau 2.
Gastvrij en behulpzaam.
Sociaal en communicatief sterk, zowel in het Nederlands als in het Engels.
Representatief en professioneel in een zakelijke omgeving.
Graag overzicht houdt en situaties goed inschat.
Zich herkent in onze EPIC-waarden:
Energy – je barst van de energie en brengt positiviteit mee.
Pure – je bent eerlijk, oprecht en betrouwbaar.
Inspire – je motiveert anderen en deelt je enthousiasme.
Connect – je legt makkelijk contact en bouwt relaties op.
Over D&B The Facility Group
D&B The Facility Group is een vooruitstrevende multi service facilitair dienstverlener. Als één van de weinige organisaties in de facilitaire markt heeft D&B vrijwel al de grotere, dagelijkse diensten in eigen huis. Objectbeveiliging, receptiediensten, kantoorschoonmaak, bedrijfscatering, facility management en mobility services. Wij willen de beste dienstverlener in onze markt zijn. Niet de grootste… De beste! En om dat te bereiken, bouwen wij op de betrokkenheid van heel veel leuke, talentvolle en gepassioneerde mensen, die ieder weer op hun eigen manier hun droom, ambitie of plezier aan D&B verbonden hebben. We doen het écht samen. Dat is bijzonder.
Bij D&B leveren we hoogwaardige beveiligingsdiensten op toplocaties. Onze Security Hosts vertegenwoordigen een uniek profiel binnen de beveiligingsmarkt. Ze werken in dynamische kantooromgevingen van toonaangevende opdrachtgevers, waar ze primair de rol van gastheer of gastvrouw vervullen. Tegelijkertijd behoren zij tot de best opgeleide security professionals in de markt. Meer over onze aanpak lees je op werkenbijdb.nl/vacatures/security/.
Solliciteer nu
Klik op de sollicitatiebutton om direct te solliciteren. Heb je vragen over de functie of D&B The Facility Group? Neem gerust contact op met Remco Bruijns via: 06-58861625 (bellen of WhatsAppen)
of
Details
- PVH - Tommy Hilfiger en Calvin Klein (Amsterdam, Noord-Holland)
Gefeliciteerd!
Jouw sollicitatie is succesvol ontvangen! Onze recruiters nemen zo snel mogelijk contact met jou op. Wil je in de tussentijd alvast wat meer weten over #TheHappyFew? Bekijk het hier! 👇🏼
Security
De Security Host van D&B vertegenwoordigt een uniek profiel binnen de beveiligingsmarkt. Onze Security Hosts werken in de dynamische kantooromgevingen van toonaangevende opdrachtgevers waar zij primair de rol van gastheer of gastvrouw vervullen. Tegelijkertijd behoren zij tot de best opgeleide security professionals in de markt.

Hospitality
De Hospitality Hosts van D&B zijn het gezicht van een aantal van de meest vooruitstrevende kantoren in Nederland. Onze Hospitality Hosts creëren een 5 star experience door elke gast, bezoeker en medewerker een perfect op het individu afgestemde service te verlenen. Want zij weten: At the end of the day, it’s all about experience.

Cleaning
De Cleaning Hosts van D&B zijn zichtbaar, want zij vervullen veel van hun schoonmaaktaken tijdens kantooruren. Onze Cleaning Hosts staan op die manier in nauw contact met de mensen bij onze opdrachtgevers en kunnen hun dienstverlening beter afstemmen op de wensen en behoeftes in de werkomgeving. Bovendien leidt zichtbare schoonmaak tot een gezondere balans in het leven van onze mensen.

Facility Management
D&B The Facility Group is toonaangevend in de facilitaire markt. Wij zijn in staat om onze high end opdrachtgevers op diverse manieren te ontzorgen. Als multi-service-partner (self-delivery), managing agent of op project basis. Met onze 5 sterren dienstverlening leveren wij een grote bijdrage aan het succes van organisaties. Zo creëren wij A-Great-Place-to-Be.

Hoofdkantoor
Werken bij D&B The Facility Group op kantoor betekent werken in een zeer dynamische en inspirerende werkomgeving. Jij krijgt de ruimte om initiatieven te ontplooien en op een ondernemende wijze een belangrijke bijdrage te leveren aan een sterk groeiende organisatie in de top van de facilitaire markt. Kortom: A-Great-Place-to-Be!

Catering
Geniet jij ervan jouw gasten te verrassen met mooi eten, drinken en beleving? En lijkt het je leuk om te werken met lokale ondernemers? Wij brengen de opwinding van horeca naar het bedrijfsrestaurant. Met de variatie, vernieuwing en beleving zoals je die in de binnenstad tegenkomt. We Canteen geeft eten weer een verhaal, en een gezicht. En dat laat jij jouw gasten dagelijks proeven.

Mobility
Ooit begonnen als studentenbedrijf en inmiddels één van de meest vooruitstrevende parkeer- en vervoersbedrijven van Nederland. Met ruim 500 chauffeurs, verkeersregelaars en hostesses verzorgen wij voor particulieren, vijfsterrenhotels, evenementen en bedrijven het vervoer, parkeren en alles daaromheen. Van chauffeursdiensten en valet parking tot VIP-shuttle services en hostesses. Ben jij op zoek naar een leuke job, een goede bijverdienste of flexibiliteit. We have got the job for you!

Sollicitatieprocedure


1. Jouw sollicitatie
Wij nemen jouw sollicitatie in behandeling.

2. Kort voorstellen
Onze recruiter neemt telefonisch contact met je op ter kennismaking.

3. Eerste gesprek
Je komt voor een gesprek naar ons hoofdkantoor in Amstelveen óf op locatie bij een van onze klanten.

4. Assessment (optioneel)
Er volgt (optioneel) een assessment.

5. Tweede gesprek (optioneel)
Er volgt (optioneel) een tweede gesprek met een leidinggevende.

6. Klikgesprek (optioneel)
Je gaat in gesprek met de opdrachtgever om te kijken of er een klik is.

7. Ons voorstel
Je ontvangt digitaal je contract en arbeidsvoorwaarden.

8. Je eerste werkdag!
Met enthousiasme begin je aan je nieuwe avontuur.
Waarom werken bij The Happy Few in Security?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Hospitality?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Cleaning?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Facility Management?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few at our Head Office?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Catering?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Mobility?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
"Bij D&B heb je de mogelijkheid om binnen de 24/7 dienstverlening op vaste momenten de avonden, nachten en weekenden te draaien."
Maarten
"De grootte van D&B past bij me en geeft mij een persoonlijk gevoel van zekerheid en stabiliteit."
Soraya
"Bij D&B voel je je gewaardeerd, je bent hier zeker geen nummer."
Marieke
"De dienstverlening die D&B verwacht is van een hoog niveau, een echte '5-sterren ervaring'. D&B gaat voor kwaliteit."
Rhimo
"Nergens vind ik een team zoals hier binnen D&B."
Dennis
"De waardering die je vanuit D&B krijgt is echt fijn. Er is openheid en de mogelijkheid om in gesprek te gaan en er samen uit te komen."
Helen
"De platte organisatie van D&B maakt dat je iedereen persoonlijk kunt bereiken."
Arnold