
Functioneel Beheerder AFAS
- Hoofdkantoor (Amstelveen, Noord-Holland)
- € 3,35 - € 4.770 per maand
- Kantoor
Streef jij naar uitmuntendheid in dienstverlening? Wil je werken in de top van de facilitaire markt, op de mooiste locaties en in een team waar iedereen voor elkaar door het vuur gaat?
Functieomschrijving
Ben jij een AFAS wizard? Weet jij als geen ander je expertise op dit vlak te laten gelden? Laat jij graag je (IT)creativiteit de vrije loop en doe jij alles voor een optimale user experience? Kijk dan niet verder en join us!
Jouw rol als functioneel beheerder AFAS
Als functioneel beheerder AFAS bij D&B ben je samen met HR verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van het AFAS informatiesysteem. Je zorgt voor de continuïteit van het systeem, ondersteunt de gebruikers en bent erop gericht de juiste en betrouwbare informatie te verschaffen aan de business. Zo bied je onder andere functionele ondersteuning aan gebruikers van het informatiesysteem, stel je productbeschrijvingen op en maak je gebruikershandleidingen. Ook vallen het implementeren van de nieuwste functionaliteiten, het uitvoeren van acceptatietests en het optimaliseren van de AFAS-omgeving tot het takenpakket. Daarnaast schakel je in deze rol veel met de afdeling finance en beheer, prioriteer en verwerk je change requests op financieel gebied.
Een greep uit je diverse verantwoordelijkheden:
Beheer en optimalisatie van de AFAS-omgeving, met nadruk op HRM-processen.
Beheren en optimaliseren van koppelingen tussen AFAS en andere (ERP-)applicaties in gebruik (o.a. MS Office, Entra, Ortec).
Monitoren en bewaken van datakwaliteit en performance binnen de applicatie.
Signaleren van knelpunten en proactief aandragen van verbeteringen.
Opstellen en implementeren van functionele wijzigingen en procesverbeteringen.
Schrijven van acceptatietestplannen en implementatieplannen.
Ondersteunen bij en meewerken aan AFAS-gerelateerde projecten.
Je bent halverwege!
Wij bieden
Een brutosalaris tussen de €3.350,- en €4.770,- euro per maand (obv 40 uur per week), afhankelijk van kennis en ervaring;
Een dienstverband van 32 - 40 uur per week;
Een gezellige en persoonlijke werksfeer met gedreven collega's;
Een afwisselende baan binnen een klein team in een groeiende organisatie;
Je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen baan een richting op te duwen die jou optimaal in je kracht brengt;
Je komt te werken in het hoofdkantoor van D&B de Gondel in Amstelveen met o.a. een eigen dakterras van maar liefst 400 m².
Secundaire arbeidsvoorwaarden waarvan een deel naar keuze.
Wij zoeken iemand met
Hbo werk- en denkniveau;
Kennis van AFAS;
Jij hebt een groot gevoel voor verantwoordelijkheid en hebt een scherpe focus op opvolging van gestelde taken en doelen;
Je bent gestructureerd, communicatief vaardig, stressbestendig en proactief;
Kennis van HR-processen en wet- en regelgeving is een pré;
In staat om met alle lagen in de organisatie te communiceren op een duidelijke en begrijpelijke manier.
Zich herkent in onze EPIC-waarden:
Energy – je werkt met enthousiasme en daadkracht.
Pure – je bent transparant en betrouwbaar.
Inspire – je motiveert je omgeving met je inzet.
Connect – je bouwt makkelijk bruggen tussen teams.
Over D&B The Facility Group
D&B The Facility Group is een vooruitstrevende multi service facilitair dienstverlener. Als één van de weinige organisaties in de facilitaire markt heeft D&B vrijwel al de grotere, dagelijkse diensten in eigen huis. Objectbeveiliging, receptiediensten, kantoorschoonmaak, bedrijfscatering, facility management en mobility services. Wij willen de beste dienstverlener in onze markt zijn. Niet de grootste… De beste! En om dat te bereiken, bouwen wij op de betrokkenheid van heel veel leuke, talentvolle en gepassioneerde mensen, die ieder weer op hun eigen manier hun droom, ambitie of plezier aan D&B verbonden hebben. We doen het écht samen. Dat is bijzonder.
Op ons hoofdkantoor in Amsterdam werken we dagelijks met een bevlogen team aan het ondersteunen van onze operatie. Denk aan HR, Finance, Planning, Marketing, Recruitment en IT. Samen zorgen we ervoor dat onze collega’s op locatie hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Meer weten over werken op kantoor bij D&B? Kijk op werkenbijdb.nl/vacatures/kantoor.
Solliciteer nu
Klik op de sollicitatiebutton om direct te solliciteren. Heb je vragen over de functie of D&B The Facility Group? Neem gerust contact op met Remco Bruijns via: 0656681625
*Bij D&B geloven we in de kracht van diversiteit en inclusie. We moedigen kandidaten van alle achtergronden en genders aan om te solliciteren. We staan niet open voor acquisitie naar aanleiding van deze vacature. De aanvraag van een VOG is onderdeel van de indiensttreding. Kosten hiervoor kunnen worden gedeclareerd.
of
Details
- Hoofdkantoor (Amstelveen, Noord-Holland)
Gefeliciteerd!
Jouw sollicitatie is succesvol ontvangen! Onze recruiters nemen zo snel mogelijk contact met jou op. Wil je in de tussentijd alvast wat meer weten over #TheHappyFew? Bekijk het hier! 👇🏼
Security
De Security Host van D&B vertegenwoordigt een uniek profiel binnen de beveiligingsmarkt. Onze Security Hosts werken in de dynamische kantooromgevingen van toonaangevende opdrachtgevers waar zij primair de rol van gastheer of gastvrouw vervullen. Tegelijkertijd behoren zij tot de best opgeleide security professionals in de markt.

Hospitality
De Hospitality Hosts van D&B zijn het gezicht van een aantal van de meest vooruitstrevende kantoren in Nederland. Onze Hospitality Hosts creëren een 5 star experience door elke gast, bezoeker en medewerker een perfect op het individu afgestemde service te verlenen. Want zij weten: At the end of the day, it’s all about experience.

Cleaning
De Cleaning Hosts van D&B zijn zichtbaar, want zij vervullen veel van hun schoonmaaktaken tijdens kantooruren. Onze Cleaning Hosts staan op die manier in nauw contact met de mensen bij onze opdrachtgevers en kunnen hun dienstverlening beter afstemmen op de wensen en behoeftes in de werkomgeving. Bovendien leidt zichtbare schoonmaak tot een gezondere balans in het leven van onze mensen.

Facility Management
D&B The Facility Group is toonaangevend in de facilitaire markt. Wij zijn in staat om onze high end opdrachtgevers op diverse manieren te ontzorgen. Als multi-service-partner (self-delivery), managing agent of op project basis. Met onze 5 sterren dienstverlening leveren wij een grote bijdrage aan het succes van organisaties. Zo creëren wij A-Great-Place-to-Be.

Hoofdkantoor
Werken bij D&B The Facility Group op kantoor betekent werken in een zeer dynamische en inspirerende werkomgeving. Jij krijgt de ruimte om initiatieven te ontplooien en op een ondernemende wijze een belangrijke bijdrage te leveren aan een sterk groeiende organisatie in de top van de facilitaire markt. Kortom: A-Great-Place-to-Be!

Catering
Geniet jij ervan jouw gasten te verrassen met mooi eten, drinken en beleving? En lijkt het je leuk om te werken met lokale ondernemers? Wij brengen de opwinding van horeca naar het bedrijfsrestaurant. Met de variatie, vernieuwing en beleving zoals je die in de binnenstad tegenkomt. We Canteen geeft eten weer een verhaal, en een gezicht. En dat laat jij jouw gasten dagelijks proeven.

Mobility
Ooit begonnen als studentenbedrijf en inmiddels één van de meest vooruitstrevende parkeer- en vervoersbedrijven van Nederland. Met ruim 500 chauffeurs, verkeersregelaars en hostesses verzorgen wij voor particulieren, vijfsterrenhotels, evenementen en bedrijven het vervoer, parkeren en alles daaromheen. Van chauffeursdiensten en valet parking tot VIP-shuttle services en hostesses. Ben jij op zoek naar een leuke job, een goede bijverdienste of flexibiliteit. We have got the job for you!

Sollicitatieprocedure


1. Jouw sollicitatie
Wij nemen jouw sollicitatie in behandeling.

2. Kort voorstellen
Onze recruiter neemt telefonisch contact met je op ter kennismaking.

3. Eerste gesprek
Je komt voor een gesprek naar ons hoofdkantoor in Amstelveen óf op locatie bij een van onze klanten.

4. Assessment (optioneel)
Er volgt (optioneel) een assessment.

5. Tweede gesprek (optioneel)
Er volgt (optioneel) een tweede gesprek met een leidinggevende.

6. Klikgesprek (optioneel)
Je gaat in gesprek met de opdrachtgever om te kijken of er een klik is.

7. Ons voorstel
Je ontvangt digitaal je contract en arbeidsvoorwaarden.

8. Je eerste werkdag!
Met enthousiasme begin je aan je nieuwe avontuur.
Waarom werken bij The Happy Few in Security?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Hospitality?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Cleaning?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Facility Management?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few at our Head Office?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Catering?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Mobility?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
"Bij D&B heb je de mogelijkheid om binnen de 24/7 dienstverlening op vaste momenten de avonden, nachten en weekenden te draaien."
Maarten
"De grootte van D&B past bij me en geeft mij een persoonlijk gevoel van zekerheid en stabiliteit."
Soraya
"Bij D&B voel je je gewaardeerd, je bent hier zeker geen nummer."
Marieke
"De dienstverlening die D&B verwacht is van een hoog niveau, een echte '5-sterren ervaring'. D&B gaat voor kwaliteit."
Rhimo
"Nergens vind ik een team zoals hier binnen D&B."
Dennis
"De waardering die je vanuit D&B krijgt is echt fijn. Er is openheid en de mogelijkheid om in gesprek te gaan en er samen uit te komen."
Helen
"De platte organisatie van D&B maakt dat je iedereen persoonlijk kunt bereiken."
Arnold