
Technisch administratief medewerker
- Amsterdam (Amsterdam, Noord-Holland)
- Hospitality
Streef jij naar uitmuntendheid in dienstverlening? Wil je werken in de top van de facilitaire markt, op de mooiste locaties en in een team waar iedereen voor elkaar door het vuur gaat?
Functieomschrijving
Introductie
Ben jij een alerte en klantgerichte professional die veiligheid, gastvrijheid én techniek weet te combineren? Werk je graag op exclusieve locaties waar geen dag hetzelfde is? Dan is D&B The Facility Group op zoek naar jou!
We zoeken iemand die het leuk vindt om veel ballen in de lucht te houden en zich thuis voelt in een dynamische, technische werkomgeving. Heb jij een praktische instelling, ben je servicegericht en kun je goed schakelen tussen verschillende taken? Dan ben jij de Technisch Administratief Medewerker die wij zoeken!
Functieomschrijving – Wat ga je doen?
Als Technisch Administratief Medewerker, bij onze opdrachtgever in de bancaire sector, ben jij een belangrijke schakel binnen ons team. Je combineert technisch inzicht met administratieve nauwkeurigheid en bent hét aanspreekpunt voor interne klanten, leveranciers en collega’s. Je werkt in een dynamische omgeving waarin veel schakelen, overzicht houden en servicegericht werken centraal staan.
Je bent verantwoordelijk voor:
Plannen van onderhoud: Je zorgt dat het onderhoud van technische installaties tijdig en efficiënt wordt ingepland.
Schakelen met leveranciers: Je onderhoudt contact met externe partijen en bewaakt leverafspraken.
Administratieve taken: Je verwerkt rapportages, houdt planningen bij en zorgt dat documentatie volledig en overzichtelijk blijft.
Controleren van rapportages: Je volgt de voortgang van onderhoudswerkzaamheden en houdt de registraties actueel.
Servicegericht werken: Als aanspreekpunt voor interne klanten bied je ondersteuning en denk je mee in oplossingen.
Praktische uitvoering: Je pakt problemen hands-on aan en zorgt dat zaken op locatie soepel verlopen.
Een veelzijdige functie waarbij je techniek, administratie en klantgerichtheid combineert in een professionele, maar informele werkomgeving.
Je bent halverwege!
Wij bieden
Een afwisselende functie binnen een corporate omgeving;
Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
Een prettige werksfeer met enthousiaste collega’s van D&B en BNP;
Een fulltime dienstverband.
Wij zoeken iemand die:
Affiniteit heeft met technisch facilitaire diensten en dit graag combineert met administratief werk. Je hebt een hands-on mentaliteit, kunt goed multitasken en voelt je thuis in een dynamische en drukke werkomgeving.
Dankzij jouw ervaring met administratie, rapportages en planning kun je uitstekend prioriteiten stellen. Je bent klantgericht, communiceert gemakkelijk met collega’s en leveranciers, en schakelt moeiteloos tussen verschillende taken en veranderingen.
Stressbestendig, betrouwbaar en representatief is.
Graag overzicht houdt en situaties goed inschat.
Beschikt over [vereiste kwalificaties en ervaring].
Zich herkent in onze EPIC-waarden:
Energy – je barst van de energie en brengt positiviteit mee.
Pure – je bent eerlijk, oprecht en betrouwbaar.
Inspire – je motiveert anderen en deelt je enthousiasme.
Connect – je legt makkelijk contact en bouwt relaties op.
Over D&B The Facility Group
D&B The Facility Group is een vooruitstrevende multi service facilitair dienstverlener. Als één van de weinige organisaties in de facilitaire markt heeft D&B vrijwel al de grotere, dagelijkse diensten in eigen huis. Objectbeveiliging, receptiediensten, kantoorschoonmaak, bedrijfscatering, facility management en mobility services. Wij willen de beste dienstverlener in onze markt zijn. Niet de grootste… De beste! En om dat te bereiken, bouwen wij op de betrokkenheid van heel veel leuke, talentvolle en gepassioneerde mensen, die ieder weer op hun eigen manier hun droom, ambitie of plezier aan D&B verbonden hebben. We doen het écht samen. Dat is bijzonder.
Bij D&B leveren we hoogwaardige beveiligingsdiensten op toplocaties. Onze Security Hosts vertegenwoordigen een uniek profiel binnen de beveiligingsmarkt. Ze werken in dynamische kantooromgevingen van toonaangevende opdrachtgevers, waar ze primair de rol van gastheer of gastvrouw vervullen. Tegelijkertijd behoren zij tot de best opgeleide security professionals in de markt. Meer over onze aanpak lees je op werkenbijdb.nl/vacatures/security/.
Solliciteer nu
Klik op de sollicitatiebutton om direct te solliciteren. Heb je vragen over de functie of D&B The Facility Group? Neem gerust contact op met Nena via: +31 6 30985970 (bellen of WhatsAppen)
nena.van.tricht@db.nl
*Bij D&B geloven we in de kracht van diversiteit en inclusie. We moedigen kandidaten van alle achtergronden en genders aan om te solliciteren. We staan niet open voor acquisitie naar aanleiding van deze vacature. De aanvraag van een VOG is onderdeel van de indiensttreding. Kosten hiervoor kunnen worden gedeclareerd.
of
Details
- Amsterdam (Amsterdam, Noord-Holland)
Gefeliciteerd!
Jouw sollicitatie is succesvol ontvangen! Onze recruiters nemen zo snel mogelijk contact met jou op. Wil je in de tussentijd alvast wat meer weten over #TheHappyFew? Bekijk het hier! 👇🏼
Security
De Security Host van D&B vertegenwoordigt een uniek profiel binnen de beveiligingsmarkt. Onze Security Hosts werken in de dynamische kantooromgevingen van toonaangevende opdrachtgevers waar zij primair de rol van gastheer of gastvrouw vervullen. Tegelijkertijd behoren zij tot de best opgeleide security professionals in de markt.

Hospitality
De Hospitality Hosts van D&B zijn het gezicht van een aantal van de meest vooruitstrevende kantoren in Nederland. Onze Hospitality Hosts creëren een 5 star experience door elke gast, bezoeker en medewerker een perfect op het individu afgestemde service te verlenen. Want zij weten: At the end of the day, it’s all about experience.

Cleaning
De Cleaning Hosts van D&B zijn zichtbaar, want zij vervullen veel van hun schoonmaaktaken tijdens kantooruren. Onze Cleaning Hosts staan op die manier in nauw contact met de mensen bij onze opdrachtgevers en kunnen hun dienstverlening beter afstemmen op de wensen en behoeftes in de werkomgeving. Bovendien leidt zichtbare schoonmaak tot een gezondere balans in het leven van onze mensen.

Facility Management
D&B The Facility Group is toonaangevend in de facilitaire markt. Wij zijn in staat om onze high end opdrachtgevers op diverse manieren te ontzorgen. Als multi-service-partner (self-delivery), managing agent of op project basis. Met onze 5 sterren dienstverlening leveren wij een grote bijdrage aan het succes van organisaties. Zo creëren wij A-Great-Place-to-Be.

Hoofdkantoor
Werken bij D&B The Facility Group op kantoor betekent werken in een zeer dynamische en inspirerende werkomgeving. Jij krijgt de ruimte om initiatieven te ontplooien en op een ondernemende wijze een belangrijke bijdrage te leveren aan een sterk groeiende organisatie in de top van de facilitaire markt. Kortom: A-Great-Place-to-Be!

Catering
Geniet jij ervan jouw gasten te verrassen met mooi eten, drinken en beleving? En lijkt het je leuk om te werken met lokale ondernemers? Wij brengen de opwinding van horeca naar het bedrijfsrestaurant. Met de variatie, vernieuwing en beleving zoals je die in de binnenstad tegenkomt. We Canteen geeft eten weer een verhaal, en een gezicht. En dat laat jij jouw gasten dagelijks proeven.

Mobility
Ooit begonnen als studentenbedrijf en inmiddels één van de meest vooruitstrevende parkeer- en vervoersbedrijven van Nederland. Met ruim 500 chauffeurs, verkeersregelaars en hostesses verzorgen wij voor particulieren, vijfsterrenhotels, evenementen en bedrijven het vervoer, parkeren en alles daaromheen. Van chauffeursdiensten en valet parking tot VIP-shuttle services en hostesses. Ben jij op zoek naar een leuke job, een goede bijverdienste of flexibiliteit. We have got the job for you!

Sollicitatieprocedure


1. Jouw sollicitatie
Wij nemen jouw sollicitatie in behandeling.

2. Kort voorstellen
Onze recruiter neemt telefonisch contact met je op ter kennismaking.

3. Eerste gesprek
Je komt voor een gesprek naar ons hoofdkantoor in Amstelveen óf op locatie bij een van onze klanten.

4. Assessment (optioneel)
Er volgt (optioneel) een assessment.

5. Tweede gesprek (optioneel)
Er volgt (optioneel) een tweede gesprek met een leidinggevende.

6. Klikgesprek (optioneel)
Je gaat in gesprek met de opdrachtgever om te kijken of er een klik is.

7. Ons voorstel
Je ontvangt digitaal je contract en arbeidsvoorwaarden.

8. Je eerste werkdag!
Met enthousiasme begin je aan je nieuwe avontuur.
Waarom werken bij The Happy Few in Security?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Hospitality?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Cleaning?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Facility Management?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few at our Head Office?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Catering?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Mobility?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
"Bij D&B heb je de mogelijkheid om binnen de 24/7 dienstverlening op vaste momenten de avonden, nachten en weekenden te draaien."
Maarten
"De grootte van D&B past bij me en geeft mij een persoonlijk gevoel van zekerheid en stabiliteit."
Soraya
"Bij D&B voel je je gewaardeerd, je bent hier zeker geen nummer."
Marieke
"De dienstverlening die D&B verwacht is van een hoog niveau, een echte '5-sterren ervaring'. D&B gaat voor kwaliteit."
Rhimo
"Nergens vind ik een team zoals hier binnen D&B."
Dennis
"De waardering die je vanuit D&B krijgt is echt fijn. Er is openheid en de mogelijkheid om in gesprek te gaan en er samen uit te komen."
Helen
"De platte organisatie van D&B maakt dat je iedereen persoonlijk kunt bereiken."
Arnold