
Facility medewerker servicedesk - Amsterdam
- Amsterdam (Amsterdam, Noord-Holland)
- € 16 per uur
- Facility Management
Streef jij naar uitmuntendheid in dienstverlening? Wil je werken in de top van de facilitaire markt, op de mooiste locaties en in een team waar iedereen voor elkaar door het vuur gaat?
Functieomschrijving
Als Facilitaire Medewerker ServiceDesk ben jij de spil tussen gastvrijheid en praktische ondersteuning. Je combineert het beste van beide werelden: het warme welkom van een receptionist met de probleemoplossende kracht van een facilitaire professional.
Functieomschrijving
Jouw werkplek is de facilitaire desk, het centrale punt waar medewerkers terechtkomen voor zowel een vriendelijke ontvangst als praktische hulp. Van het beantwoorden van vragen tot het oplossen van technische storingen, van het organiseren van vergaderruimtes tot het coördineren van onderhoud – jij zorgt dat alles soepel verloopt.
Je dag begint met het verwelkomen van de eerste bezoekers en medewerkers.
Tegelijkertijd houd je de facilitaire zaken in de gaten: werken alle apparaten nog? Zijn de vergaderruimtes gereed? Is er ergens ondersteuning nodig? Je schakelt proactief tussen verschillende taken en houdt altijd het overzicht, zodat iedereen zich kan focussen op hun werk.
Je bent halverwege!
Wij bieden:
Een salaris van €16,- bruto per uur;
Reiskostenvergoeding, €0,23 per km of een volledige OV-vergoeding;
Een bepaalde tijd contract voor 32 uur per week, met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd;
Een gezonde balans tussen jouw wensen en de mogelijkheden binnen D&B Facility Management;
Doorgroei perspectief binnen onze organisatie, tailor made op jouw ambities en wensen: we build on talent & succes;
Tot slot organiseren wij regelmatig teammeetings, leuke uitjes en een jaarlijks feest voor alle D&B-ers zodat je straks nog meer deel uitmaakt van de D&B familie.
Wij zoeken iemand die
Handig & zelfstandig – jij ziet wat er moet gebeuren en pakt het meteen op;
Oog voor kwaliteit – wat je doet, doe je netjes;
Dienstverlenend ingesteld – jij denkt in oplossingen en zegt vol enthousiasme: ‘Komt goed, ik regel het!’
Communicatief vaardig – je stemt goed af met collega’s en leveranciers, zowel in het Nederlands, als in het Engels;
Past bij onze EPIC-waarden:
Energy – je werkt met daadkracht en enthousiasme.
Pure – je bent transparant en betrouwbaar.
Inspire – je motiveert anderen door je inzet.
Connect – je schakelt makkelijk met collega’s en partners.
Over D&B The Facility Group
D&B The Facility Group is een vooruitstrevende multi service facilitair dienstverlener. Als één van de weinige organisaties in de facilitaire markt heeft D&B vrijwel al de grotere, dagelijkse diensten in eigen huis. Objectbeveiliging, receptiediensten, kantoorschoonmaak, bedrijfscatering, facility management en mobility services. Wij willen de beste dienstverlener in onze markt zijn. Niet de grootste… De beste! En om dat te bereiken, bouwen wij op de betrokkenheid van heel veel leuke, talentvolle en gepassioneerde mensen, die ieder weer op hun eigen manier hun droom, ambitie of plezier aan D&B verbonden hebben. We doen het écht samen. Dat is bijzonder.
Bij D&B staat dienstverlening centraal. Onze Facility Management-teams zorgen ervoor dat de dagelijkse operatie op locatie perfect verloopt. Van leverancierscoördinatie en gebouwbeheer tot het optimaliseren van processen – wij maken het verschil. Meer weten over werken binnen Facility Management bij D&B? Kijk op https://werkenbijdb.nl/the-happy-few-in-facility-management.
Solliciteer nu
Klik op de sollicitatiebutton om direct te reageren. Heb je vragen over de functie of D&B The Facility Group? Neem gerust contact op met Maarten via: +31 6 30820173 (bellen of WhatsAppen) of maarten.demaret@db.nl.
*Bij D&B geloven we in de kracht van diversiteit en inclusie. We moedigen kandidaten van alle achtergronden en genders aan om te solliciteren. We staan niet open voor acquisitie naar aanleiding van deze vacature. De aanvraag van een VOG is onderdeel van de indiensttreding. Kosten hiervoor kunnen worden gedeclareerd.
of
Details
- Amsterdam (Amsterdam, Noord-Holland)
Gefeliciteerd!
Jouw sollicitatie is succesvol ontvangen! Onze recruiters nemen zo snel mogelijk contact met jou op. Wil je in de tussentijd alvast wat meer weten over #TheHappyFew? Bekijk het hier! 👇🏼
Security
De Security Host van D&B vertegenwoordigt een uniek profiel binnen de beveiligingsmarkt. Onze Security Hosts werken in de dynamische kantooromgevingen van toonaangevende opdrachtgevers waar zij primair de rol van gastheer of gastvrouw vervullen. Tegelijkertijd behoren zij tot de best opgeleide security professionals in de markt.

Hospitality
De Hospitality Hosts van D&B zijn het gezicht van een aantal van de meest vooruitstrevende kantoren in Nederland. Onze Hospitality Hosts creëren een 5 star experience door elke gast, bezoeker en medewerker een perfect op het individu afgestemde service te verlenen. Want zij weten: At the end of the day, it’s all about experience.

Cleaning
De Cleaning Hosts van D&B zijn zichtbaar, want zij vervullen veel van hun schoonmaaktaken tijdens kantooruren. Onze Cleaning Hosts staan op die manier in nauw contact met de mensen bij onze opdrachtgevers en kunnen hun dienstverlening beter afstemmen op de wensen en behoeftes in de werkomgeving. Bovendien leidt zichtbare schoonmaak tot een gezondere balans in het leven van onze mensen.

Facility Management
D&B The Facility Group is toonaangevend in de facilitaire markt. Wij zijn in staat om onze high end opdrachtgevers op diverse manieren te ontzorgen. Als multi-service-partner (self-delivery), managing agent of op project basis. Met onze 5 sterren dienstverlening leveren wij een grote bijdrage aan het succes van organisaties. Zo creëren wij A-Great-Place-to-Be.

Hoofdkantoor
Werken bij D&B The Facility Group op kantoor betekent werken in een zeer dynamische en inspirerende werkomgeving. Jij krijgt de ruimte om initiatieven te ontplooien en op een ondernemende wijze een belangrijke bijdrage te leveren aan een sterk groeiende organisatie in de top van de facilitaire markt. Kortom: A-Great-Place-to-Be!

Catering
Geniet jij ervan jouw gasten te verrassen met mooi eten, drinken en beleving? En lijkt het je leuk om te werken met lokale ondernemers? Wij brengen de opwinding van horeca naar het bedrijfsrestaurant. Met de variatie, vernieuwing en beleving zoals je die in de binnenstad tegenkomt. We Canteen geeft eten weer een verhaal, en een gezicht. En dat laat jij jouw gasten dagelijks proeven.

Mobility
Ooit begonnen als studentenbedrijf en inmiddels één van de meest vooruitstrevende parkeer- en vervoersbedrijven van Nederland. Met ruim 500 chauffeurs, verkeersregelaars en hostesses verzorgen wij voor particulieren, vijfsterrenhotels, evenementen en bedrijven het vervoer, parkeren en alles daaromheen. Van chauffeursdiensten en valet parking tot VIP-shuttle services en hostesses. Ben jij op zoek naar een leuke job, een goede bijverdienste of flexibiliteit. We have got the job for you!

Sollicitatieprocedure


1. Jouw sollicitatie
Wij nemen jouw sollicitatie in behandeling.

2. Kort voorstellen
Onze recruiter neemt telefonisch contact met je op ter kennismaking.

3. Eerste gesprek
Je komt voor een gesprek naar ons hoofdkantoor in Amstelveen óf op locatie bij een van onze klanten.

4. Assessment (optioneel)
Er volgt (optioneel) een assessment.

5. Tweede gesprek (optioneel)
Er volgt (optioneel) een tweede gesprek met een leidinggevende.

6. Klikgesprek (optioneel)
Je gaat in gesprek met de opdrachtgever om te kijken of er een klik is.

7. Ons voorstel
Je ontvangt digitaal je contract en arbeidsvoorwaarden.

8. Je eerste werkdag!
Met enthousiasme begin je aan je nieuwe avontuur.
Waarom werken bij The Happy Few in Security?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Hospitality?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Cleaning?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Facility Management?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few at our Head Office?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Catering?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
Waarom werken bij The Happy Few in Mobility?
Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.
"Bij D&B heb je de mogelijkheid om binnen de 24/7 dienstverlening op vaste momenten de avonden, nachten en weekenden te draaien."
Maarten
"De grootte van D&B past bij me en geeft mij een persoonlijk gevoel van zekerheid en stabiliteit."
Soraya
"Bij D&B voel je je gewaardeerd, je bent hier zeker geen nummer."
Marieke
"De dienstverlening die D&B verwacht is van een hoog niveau, een echte '5-sterren ervaring'. D&B gaat voor kwaliteit."
Rhimo
"Nergens vind ik een team zoals hier binnen D&B."
Dennis
"De waardering die je vanuit D&B krijgt is echt fijn. Er is openheid en de mogelijkheid om in gesprek te gaan en er samen uit te komen."
Helen
"De platte organisatie van D&B maakt dat je iedereen persoonlijk kunt bereiken."
Arnold