Overslaan naar content

Clustermanager regio Amsterdam

    • Hoofdkantoor (Amstelveen, Noord-Holland)
  • € 3.350 - € 4.592 per maand
  • Kantoor

Streef jij naar uitmuntendheid en wil je werken in de top van de facilitaire markt, op de mooiste locaties en in een team waar iedereen voor elkaar door het vuur gaat? More than welcome bij D&B!

You are more than welcome ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

De functie waar écht alles binnen D&B samenkomt, is die van Clustermanager. Het is een rol voor iemand die stevig staat, energie krijgt van schakelen en juist floreert wanneer de dag anders loopt dan gepland. Als jij met een goed gevoel naar je werk gaat wanneer je mensen kunt begeleiden, klantrelaties kunt verdiepen én verantwoordelijkheid kunt nemen voor meerdere teams tegelijk, dan voelt deze functie al snel als jouw plek.

 

Wat ga je doen?

Als Clustermanager beweeg je dagelijks tussen verschillende teams en diensten: hospitality, beveiliging, catering en cleaning. Het ene moment voer je een sollicitatiegesprek voor een nieuwe collega, even later begeleid je iemand uit je team in zijn ontwikkeling en zie je hoe iemand dankzij jouw coaching stappen maakt.

Tegelijkertijd ben je een vertrouwd gezicht voor jouw klanten: van advocatenkantoren tot consultancy- en techbedrijven op de Zuidas. Je loopt binnen, luistert wat er speelt en schakelt direct als iets beter kan. Het vraagt veerkracht en snelheid: je dag kan beginnen met een onverwachte ziekmelding op een locatie, terwijl jij een uur later scherp aan tafel moet zitten bij een klantpresentatie over toekomstige dienstverlening. Dat is precies de dynamiek waar je energie van krijgt.

Deze flexibiliteit krijg je ook terug. Met je auto van de zaak bezoek je gemakkelijk je locaties en je hebt de vrijheid om - naast je aanwezigheid op kantoor in Amstelveen en de verschillende locaties in jouw cluster - ook thuis te werken waar dat past.

 

Een korte opsomming van jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Je geeft leiding aan de teams op jouw locaties: hospitality, beveiliging, catering en cleaning;

  • Je voert sollicitatiegesprekken, begeleidt medewerkers en bent zichtbaar op de vloer;

  • Je onderhoudt klantrelaties, signaleert kansen én risico’s en durft moeilijke gesprekken aan te gaan;

  • Je bewaakt de kwaliteit van alle diensten en stuurt scherp bij waar dat nodig is;

  • Je houdt overzicht over budgetten, marges, facturen en contractuele afspraken.

Het is een rol voor iemand die regie pakt, stevig staat en het leuk vindt om in het hart van de operatie én het klantcontact te werken. De dynamiek, het schakelen en de impact op mensen en dienstverlening maken deze functie niet alleen uitdagend, maar ook ongelooflijk waardevol.

Nieuwsgierig naar meer?

Wij bieden

  • Ruimte voor groei en ontwikkeling binnen een toonaangevende organisatie.


  • Een salaris tussen €3.350 - €4.592 afhankelijk van jouw kennis en ervaringen.


  • Een lease auto (categorie 3)

  • Werken met een enthousiast en professioneel team.

  • Een aansturende rol binnen het facility management;

  • Een dynamische pensioenregeling;

  • Een flexibel keuzebudget voor o.a. extra vakantiedagen of een sportschoolabonnement;

  • Een uitgebreid trainingsprogramma afgestemd op jouw individuele behoeftes;

  • Jaarlijks terugkerende teambuildingdagen.

Jij herkent jezelf in het onderstaande:

  • HBO werk- en denkniveau met leidinggevende ervaring;

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands én Engels;

  • Je hebt sterke managementvaardigheden, financieel inzicht en een scherp oog voor kwaliteit;

  • Besluitvaardig, communicatief sterk en je schakelt soepel tussen verschillende belangen;

  • Je herkent je in onze EPIC-waarden;

    • Energy – je werkt met enthousiasme en daadkracht;

    • Pure – je bent transparant en betrouwbaar;

    • Inspire – je motiveert je omgeving met je inzet;

    • Connect – je bouwt makkelijk bruggen tussen teams.

Over D&B The Facility Group

D&B The Facility Group is een vooruitstrevende multi service facilitair dienstverlener. Als één van de weinige organisaties in de facilitaire markt heeft D&B vrijwel al de grotere, dagelijkse diensten in eigen huis. Objectbeveiliging, receptiediensten, kantoorschoonmaak, bedrijfscatering, facility management en mobility services. Wij willen de beste dienstverlener in onze markt zijn. Niet de grootste… De beste! En om dat te bereiken, bouwen wij op de betrokkenheid van heel veel leuke, talentvolle en gepassioneerde mensen, die ieder weer op hun eigen manier hun droom, ambitie of plezier aan D&B verbonden hebben. We doen het écht samen. Dat is bijzonder.

Op ons hoofdkantoor in Amstelveen werken we dagelijks met een bevlogen team aan het ondersteunen van onze operatie. Denk aan HR, Finance, Planning, Marketing, Recruitment en IT. Samen zorgen we ervoor dat onze collega’s op locatie hun werk optimaal kunnen uitvoeren.

Solliciteer nu

Klik op de sollicitatiebutton om direct te solliciteren. Heb je vragen over de functie of D&B The Facility Group? Neem gerust contact op met Mila Koster via +31 6 26299024.

*Bij D&B geloven we in de kracht van diversiteit en inclusie. We moedigen kandidaten van alle achtergronden en genders aan om te solliciteren. We staan niet open voor acquisitie naar aanleiding van deze vacature. De aanvraag van een VOG is onderdeel van de indiensttreding. Kosten hiervoor kunnen worden gedeclareerd.

of

Details

  • Hoofdkantoor (Amstelveen, Noord-Holland)
€ 3.350 - € 4.592 per maand
Kantoor
32 - 40 uur per week
Bachelor diploma
Deeltijds, bepaalde tijd

Security

De Security Host van D&B vertegenwoordigt een uniek profiel binnen de beveiligingsmarkt. Onze Security Hosts werken in de dynamische kantooromgevingen van toonaangevende opdrachtgevers waar zij primair de rol van gastheer of gastvrouw vervullen. Tegelijkertijd behoren zij tot de best opgeleide security professionals in de markt.

Vacature Security - Werken bij D&B

Hospitality

De Hospitality Hosts van D&B zijn het gezicht van een aantal van de meest vooruitstrevende kantoren in Nederland. Onze Hospitality Hosts creëren een 5 star experience door elke gast, bezoeker en medewerker een perfect op het individu afgestemde service te verlenen. Want zij weten: At the end of the day, it’s all about experience.

Vacature Hospitality - Werken bij D&B

Cleaning

De Cleaning Hosts van D&B zijn zichtbaar, want zij vervullen veel van hun schoonmaaktaken tijdens kantooruren. Onze Cleaning Hosts staan op die manier in nauw contact met de mensen bij onze opdrachtgevers en kunnen hun dienstverlening beter afstemmen op de wensen en behoeftes in de werkomgeving. Bovendien leidt zichtbare schoonmaak tot een gezondere balans in het leven van onze mensen.

Vacture Cleaning - Werken bij D&B

Facility Management

D&B The Facility Group is toonaangevend in de facilitaire markt. Wij zijn in staat om onze high end opdrachtgevers op diverse manieren te ontzorgen. Als multi-service-partner (self-delivery), managing agent of op project basis. Met onze 5 sterren dienstverlening leveren wij een grote bijdrage aan het succes van organisaties. Zo creëren wij A-Great-Place-to-Be.

Vacature Facility Management - Werken bij D&B

Hoofdkantoor

Werken bij D&B The Facility Group op kantoor betekent werken in een zeer dynamische en inspirerende werkomgeving. Jij krijgt de ruimte om initiatieven te ontplooien en op een ondernemende wijze een belangrijke bijdrage te leveren aan een sterk groeiende organisatie in de top van de facilitaire markt. Kortom: A-Great-Place-to-Be!

Vacature Kantoor - Werken bij D&B

Catering

Geniet jij ervan jouw gasten te verrassen met mooi eten, drinken en beleving? En lijkt het je leuk om te werken met lokale ondernemers? Wij brengen de opwinding van horeca naar het bedrijfsrestaurant. Met de variatie, vernieuwing en beleving zoals je die in de binnenstad tegenkomt. We Canteen geeft eten weer een verhaal, en een gezicht. En dat laat jij jouw gasten dagelijks proeven.

Vacature Catering - Werken bij D&B

Mobility

Ooit begonnen als studentenbedrijf en inmiddels één van de meest vooruitstrevende parkeer- en vervoersbedrijven van Nederland. Met ruim 500 chauffeurs, verkeersregelaars en hostesses verzorgen wij voor particulieren, vijfsterrenhotels, evenementen en bedrijven het vervoer, parkeren en alles daaromheen. Van chauffeursdiensten en valet parking tot VIP-shuttle services en hostesses. Ben jij op zoek naar een leuke job, een goede bijverdienste of flexibiliteit. We have got the job for you!

Vacature Mobility - Werken bij D&B

Sollicitatieprocedure

1. Jouw sollicitatie

Wij nemen jouw sollicitatie in behandeling.

2. Kort voorstellen

Onze recruiter neemt telefonisch contact met je op ter kennismaking.

3. Eerste gesprek

Je komt voor een gesprek naar ons hoofdkantoor in Amstelveen óf op locatie bij een van onze klanten.

4. Assessment (optioneel)

Er volgt (optioneel) een assessment.

5. Tweede gesprek (optioneel)

Er volgt (optioneel) een tweede gesprek met een leidinggevende.

6. Klikgesprek (optioneel)

Je gaat in gesprek met de opdrachtgever om te kijken of er een klik is.

7. Ons voorstel

Je ontvangt digitaal je contract en arbeidsvoorwaarden.

8. Je eerste werkdag!

Met enthousiasme begin je aan je nieuwe avontuur.

Waarom werken bij The Happy Few in Security?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Hospitality?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Cleaning?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Facility Management?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few at our Head Office?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Catering?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Mobility?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

"Bij D&B heb je de mogelijkheid om binnen de 24/7 dienstverlening op vaste momenten de avonden, nachten en weekenden te draaien."

Maarten

"De grootte van D&B past bij me en geeft mij een persoonlijk gevoel van zekerheid en stabiliteit."

Soraya

"Bij D&B voel je je gewaardeerd, je bent hier zeker geen nummer."

Marieke

"De dienstverlening die D&B verwacht is van een hoog niveau, een echte '5-sterren ervaring'. D&B gaat voor kwaliteit."

Rhimo

"Nergens vind ik een team zoals hier binnen D&B."

Dennis

"De waardering die je vanuit D&B krijgt is echt fijn. Er is openheid en de mogelijkheid om in gesprek te gaan en er samen uit te komen."

Helen

"De platte organisatie van D&B maakt dat je iedereen persoonlijk kunt bereiken."

Arnold