Overslaan naar content

Casemanager

    • Hoofdkantoor (Amstelveen, Noord-Holland)
  • € 3.500 - € 4.975 per maand
  • Kantoor

Regie voeren over langdurig verzuim? Word Casemanager bij D&B The Facility Group. Maak impact, begeleid leidinggevenden en draag bij aan duurzame re-integratie.

You are more than welcome ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Jij houdt als Casemanager grip op ons verzuim

Bij D&B The Facility Group krijg je de ruimte om écht regie te voeren. Jij begeleidt leidinggevenden, ondersteunt HR en bewaakt de Wet Verbetering Poortwachter. Dankzij jouw ervaring zorg je voor een duurzame terugkeer van medewerkers én herken je trends in onze verzuimdata.

Als Casemanager ben jij verantwoordelijk voor het volledige verzuimproces, van ziekmelding tot re-integratie. Je houdt overzicht over 30 tot 40 dossiers en werkt nauw samen met leidinggevenden, de verzuimcoördinator en het HR-team. Daarbij ben je een stevige gesprekspartner voor zowel interne als externe partijen.

 Met jouw proactieve houding trek je het initiatief naar je toe en bepaal je je eigen koers. Door de diversiteit aan cases, verspreid over vijf verschillende dienstverleningen, waarvan drie onder een cao vallen, blijft je werk afwisselend en uitdagend.

Wat je gaat doen

  • De regie voeren over alle verzuimdossiers van ziekmelding tot het moment van re-integratie.

  • Leidinggevenden actief begeleiden in hun rol en adviseren over vervolgstappen, interventies en wetgeving.

  • Zorgen dat de Wet Verbetering Poortwachter correct en op tijd wordt toegepast.

  • Trends en signalen uit verzuimdata herkennen en vertalen naar concrete adviezen.

  • Schakelen met bedrijfsartsen, arbodiensten en externe re-integratiepartners.

  • Dossiers overdragen aan HR zodra het re-integratietraject start.

  • Meedenken over verbeteringen binnen verzuimaanpak en vitaliteitsbeleid.

Nieuwsgierig naar meer?

Wij bieden

  • Een salaris tussen €3.350 - €4.974 bruto per maand, afhankelijk van jouw kennis en ervaringen.

  • Een lease auto.

  • Werken met een enthousiast en professioneel team.

  • Een dynamische pensioenregeling.

  • Een flexibel keuzebudget voor o.a. extra vakantiedagen of een sportschoolabonnement.

  • Een uitgebreid trainingsprogramma afgestemd op jouw individuele behoeftes.

  • Jaarlijks terugkerende teambuildingdagen.

Jouw profiel

  • Hbo-werk- en denkniveau, aangevuld met een opleiding Casemanager Regie op Verzuim (CROV)

  • Minimaal 3 jaar ervaring met casemanagement of langdurige verzuimbegeleiding.

  • Stevige kennis van wet- en regelgeving (Wet Verbetering Poortwachter, ZW, WIA, WGA, AVG).

  • Vaardig met data: je kunt cijfers interpreteren, trends herkennen en daar je aanpak op baseren.

  • Je bent een sterke gesprekspartner, proactief en je weet je goed te bewegen binnen een complexe organisatie.

  • Je bent zelfstandig, neemt eigenaarschap en werkt graag met een flinke dosis verantwoordelijkheid.

  • Affiniteit met de facilitaire dienstverlening is een pré

     

Over D&B The Facility Group

D&B The Facility Group is een vooruitstrevende multi service facilitair dienstverlener. Als één van de weinige organisaties in de facilitaire markt heeft D&B vrijwel al de grotere, dagelijkse diensten in eigen huis. Objectbeveiliging, receptiediensten, kantoorschoonmaak, bedrijfscatering, facility management en mobility services. Wij willen de beste dienstverlener in onze markt zijn. Niet de grootste… De beste! En om dat te bereiken, bouwen wij op de betrokkenheid van heel veel leuke, talentvolle en gepassioneerde mensen, die ieder weer op hun eigen manier hun droom, ambitie of plezier aan D&B verbonden hebben. We doen het écht samen. Dat is bijzonder.

 

Solliciteer nu

Klik op de sollicitatiebutton om direct te solliciteren. Heb je vragen over de functie of D&B The Facility Group? Neem gerust contact op met Remco Bruijns via 06-58861625 (Bellen of w’app)

 

*Bij D&B geloven we in de kracht van diversiteit en inclusie. We moedigen kandidaten van alle achtergronden en genders aan om te solliciteren. We staan niet open voor acquisitie naar aanleiding van deze vacature. De aanvraag van een VOG is onderdeel van de indiensttreding. Kosten hiervoor kunnen worden gedeclareerd.

of

Details

  • Hoofdkantoor (Amstelveen, Noord-Holland)
€ 3.500 - € 4.975 per maand
Kantoor
32 - 40 uur per week
Bachelor diploma
Voltijds, bepaalde tijd

Security

De Security Host van D&B vertegenwoordigt een uniek profiel binnen de beveiligingsmarkt. Onze Security Hosts werken in de dynamische kantooromgevingen van toonaangevende opdrachtgevers waar zij primair de rol van gastheer of gastvrouw vervullen. Tegelijkertijd behoren zij tot de best opgeleide security professionals in de markt.

Vacature Security - Werken bij D&B

Hospitality

De Hospitality Hosts van D&B zijn het gezicht van een aantal van de meest vooruitstrevende kantoren in Nederland. Onze Hospitality Hosts creëren een 5 star experience door elke gast, bezoeker en medewerker een perfect op het individu afgestemde service te verlenen. Want zij weten: At the end of the day, it’s all about experience.

Vacature Hospitality - Werken bij D&B

Cleaning

De Cleaning Hosts van D&B zijn zichtbaar, want zij vervullen veel van hun schoonmaaktaken tijdens kantooruren. Onze Cleaning Hosts staan op die manier in nauw contact met de mensen bij onze opdrachtgevers en kunnen hun dienstverlening beter afstemmen op de wensen en behoeftes in de werkomgeving. Bovendien leidt zichtbare schoonmaak tot een gezondere balans in het leven van onze mensen.

Vacture Cleaning - Werken bij D&B

Facility Management

D&B The Facility Group is toonaangevend in de facilitaire markt. Wij zijn in staat om onze high end opdrachtgevers op diverse manieren te ontzorgen. Als multi-service-partner (self-delivery), managing agent of op project basis. Met onze 5 sterren dienstverlening leveren wij een grote bijdrage aan het succes van organisaties. Zo creëren wij A-Great-Place-to-Be.

Vacature Facility Management - Werken bij D&B

Hoofdkantoor

Werken bij D&B The Facility Group op kantoor betekent werken in een zeer dynamische en inspirerende werkomgeving. Jij krijgt de ruimte om initiatieven te ontplooien en op een ondernemende wijze een belangrijke bijdrage te leveren aan een sterk groeiende organisatie in de top van de facilitaire markt. Kortom: A-Great-Place-to-Be!

Vacature Kantoor - Werken bij D&B

Catering

Geniet jij ervan jouw gasten te verrassen met mooi eten, drinken en beleving? En lijkt het je leuk om te werken met lokale ondernemers? Wij brengen de opwinding van horeca naar het bedrijfsrestaurant. Met de variatie, vernieuwing en beleving zoals je die in de binnenstad tegenkomt. We Canteen geeft eten weer een verhaal, en een gezicht. En dat laat jij jouw gasten dagelijks proeven.

Vacature Catering - Werken bij D&B

Mobility

Ooit begonnen als studentenbedrijf en inmiddels één van de meest vooruitstrevende parkeer- en vervoersbedrijven van Nederland. Met ruim 500 chauffeurs, verkeersregelaars en hostesses verzorgen wij voor particulieren, vijfsterrenhotels, evenementen en bedrijven het vervoer, parkeren en alles daaromheen. Van chauffeursdiensten en valet parking tot VIP-shuttle services en hostesses. Ben jij op zoek naar een leuke job, een goede bijverdienste of flexibiliteit. We have got the job for you!

Vacature Mobility - Werken bij D&B

Sollicitatieprocedure

1. Jouw sollicitatie

Wij nemen jouw sollicitatie in behandeling.

2. Kort voorstellen

Onze recruiter neemt telefonisch contact met je op ter kennismaking.

3. Eerste gesprek

Je komt voor een gesprek naar ons hoofdkantoor in Amstelveen óf op locatie bij een van onze klanten.

4. Assessment (optioneel)

Er volgt (optioneel) een assessment.

5. Tweede gesprek (optioneel)

Er volgt (optioneel) een tweede gesprek met een leidinggevende.

6. Klikgesprek (optioneel)

Je gaat in gesprek met de opdrachtgever om te kijken of er een klik is.

7. Ons voorstel

Je ontvangt digitaal je contract en arbeidsvoorwaarden.

8. Je eerste werkdag!

Met enthousiasme begin je aan je nieuwe avontuur.

Waarom werken bij The Happy Few in Security?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Hospitality?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Cleaning?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Facility Management?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few at our Head Office?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Catering?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Mobility?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

"Bij D&B heb je de mogelijkheid om binnen de 24/7 dienstverlening op vaste momenten de avonden, nachten en weekenden te draaien."

Maarten

"De grootte van D&B past bij me en geeft mij een persoonlijk gevoel van zekerheid en stabiliteit."

Soraya

"Bij D&B voel je je gewaardeerd, je bent hier zeker geen nummer."

Marieke

"De dienstverlening die D&B verwacht is van een hoog niveau, een echte '5-sterren ervaring'. D&B gaat voor kwaliteit."

Rhimo

"Nergens vind ik een team zoals hier binnen D&B."

Dennis

"De waardering die je vanuit D&B krijgt is echt fijn. Er is openheid en de mogelijkheid om in gesprek te gaan en er samen uit te komen."

Helen

"De platte organisatie van D&B maakt dat je iedereen persoonlijk kunt bereiken."

Arnold