Overslaan naar content

Office Host | Amsterdam

    • Amsterdam (Amsterdam, Noord-Holland)
  • € 15 per uur
  • Hospitality

Streef jij naar uitmuntendheid in dienstverlening? Wil je werken in de top van de facilitaire markt, op de mooiste locaties en in een team waar iedereen voor elkaar door het vuur gaat?

Functieomschrijving

Introductie

Overzicht houden, snel schakelen en altijd met een glimlach: als Office Host zorg jij dat alles op rolletjes loopt. Je werkt secuur, straalt representativiteit uit en hebt service hoog in het vaandel. Bij deze high-end locatie van een internationale bank in Amsterdam ben jij hét aanspreekpunt voor de zakelijke top.

Functieomschrijving

Je ontvangt dagelijks een handvol bezoekers: CEO’s, CFO’s en andere beslissers van bedrijven met serieuze volumes. Geen drukke ontvangstruimte dus, wél een plek waar service draait om kwaliteit in plaats van kwantiteit. Jij schakelt moeiteloos tussen verschillende taken: je beheert de algemene mailbox en telefoonlijn, zet berichten door naar de juiste subbedrijven en verwerkt gegevens zorgvuldig in Excel-bestanden.

Naast je hospitality rol heb je ook ondersteunende taken: van het voorbereiden van documenten ter ondertekening tot het regelen van catering voor een lunch. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het organiseren van evenementen en het coördineren van reizen. Wordt er bijvoorbeeld gebeld vanuit Frankrijk met het verzoek om een trein een uur eerder te nemen? Dan zorg jij dat dat geregeld wordt.

Je werkt samen met een collega die het eerste dagdeel voor haar rekening neemt (08.00 – 15.30 uur). Jij start om 10.00 uur en sluit de dag af om 17.30 uur. Het is mogelijk om deze functie te combineren met een andere locatie of om extra te werken tijdens vakanties.

Klinkt dit als jouw ideale maandag? Dan maken we graag kennis met je.

Je bent halverwege!

Wij bieden

  • Een salaris van €15,- bruto per uur;

  • Reiskostenvergoeding, €0,23 per km of een volledige OV-vergoeding;

  • Een bepaalde tijd contract met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd;

  • Een gezonde balans tussen jouw wensen en de mogelijkheden binnen D&B The Facility Group;

  • Doorgroei perspectief binnen onze organisatie, tailor made op jouw ambities en wensen: we build on talent & succes;

  • Tot slot organiseren wij regelmatig teammeetings, leuke uitjes en een jaarlijks feest voor alle D&B-ers zodat je straks nog meer deel uitmaakt van de D&B familie.

Wij zoeken iemand die

  • Iedere maandag van 10.00 – 17.30u beschikbaar is;

  • Naast maandag nog extra werken? Kom gerust met ons in contact om de mogelijkheden op een andere locatie te bekijke

  • Representatief en gastvrij, zonder het overzicht te verliezen;

  • Ervaring met administratieve taken;

  • De Nederlandse en Engelse taal beheerst;

  • Zich herkent in onze EPIC-waarden:

    • Energy – je brengt energie en aandacht mee.

    • Pure – je bent authentiek en betrouwbaar.

    • Inspire – je maakt impact met jouw uitstraling.

    • Connect – je legt gemakkelijk contact en onthoudt wie je spreekt.

Over D&B The Facility Group

D&B The Facility Group is een vooruitstrevende multi service facilitair dienstverlener. Als één van de weinige organisaties in de facilitaire markt heeft D&B vrijwel al de grotere, dagelijkse diensten in eigen huis. Objectbeveiliging, receptiediensten, kantoorschoonmaak, bedrijfscatering, facility management en mobility services. Wij willen de beste dienstverlener in onze markt zijn. Niet de grootste… De beste! En om dat te bereiken, bouwen wij op de betrokkenheid van heel veel leuke, talentvolle en gepassioneerde mensen, die ieder weer op hun eigen manier hun droom, ambitie of plezier aan D&B verbonden hebben. We doen het écht samen. Dat is bijzonder.


Onze Hospitality-professionals vormen het visitekaartje van onze opdrachtgevers. Je werkt op de mooiste locaties in Nederland, waar je zorgt voor een warm welkom, een professionele uitstraling en een glimlach op het gezicht van elke bezoeker. Wij geloven in hospitality met aandacht. Meer weten? Kijk op werkenbijdb.nl/the-happy-few/happy-few-in-hospitality.

Solliciteer nu

Klik op de sollicitatiebutton om direct te solliciteren. Heb je vragen over de functie of D&B The Facility Group? Neem gerust contact op met Nena via 31 6 30985970 (Bellen of Whatsapp) of nena .van.tricht@db.nl

*Bij D&B geloven we in de kracht van diversiteit en inclusie. We moedigen kandidaten van alle achtergronden en genders aan om te solliciteren. We staan niet open voor acquisitie naar aanleiding van deze vacature. De aanvraag van een VOG is onderdeel van de indiensttreding. Kosten hiervoor kunnen worden gedeclareerd.

of

Details

  • Amsterdam (Amsterdam, Noord-Holland)
€ 15 per uur
Hospitality
7 - 7 uur per week
Beroepsopleiding
Deeltijds, bepaalde tijd

Security

De Security Host van D&B vertegenwoordigt een uniek profiel binnen de beveiligingsmarkt. Onze Security Hosts werken in de dynamische kantooromgevingen van toonaangevende opdrachtgevers waar zij primair de rol van gastheer of gastvrouw vervullen. Tegelijkertijd behoren zij tot de best opgeleide security professionals in de markt.

Vacature Security - Werken bij D&B

Hospitality

De Hospitality Hosts van D&B zijn het gezicht van een aantal van de meest vooruitstrevende kantoren in Nederland. Onze Hospitality Hosts creëren een 5 star experience door elke gast, bezoeker en medewerker een perfect op het individu afgestemde service te verlenen. Want zij weten: At the end of the day, it’s all about experience.

Vacature Hospitality - Werken bij D&B

Cleaning

De Cleaning Hosts van D&B zijn zichtbaar, want zij vervullen veel van hun schoonmaaktaken tijdens kantooruren. Onze Cleaning Hosts staan op die manier in nauw contact met de mensen bij onze opdrachtgevers en kunnen hun dienstverlening beter afstemmen op de wensen en behoeftes in de werkomgeving. Bovendien leidt zichtbare schoonmaak tot een gezondere balans in het leven van onze mensen.

Vacture Cleaning - Werken bij D&B

Facility Management

D&B The Facility Group is toonaangevend in de facilitaire markt. Wij zijn in staat om onze high end opdrachtgevers op diverse manieren te ontzorgen. Als multi-service-partner (self-delivery), managing agent of op project basis. Met onze 5 sterren dienstverlening leveren wij een grote bijdrage aan het succes van organisaties. Zo creëren wij A-Great-Place-to-Be.

Vacature Facility Management - Werken bij D&B

Hoofdkantoor

Werken bij D&B The Facility Group op kantoor betekent werken in een zeer dynamische en inspirerende werkomgeving. Jij krijgt de ruimte om initiatieven te ontplooien en op een ondernemende wijze een belangrijke bijdrage te leveren aan een sterk groeiende organisatie in de top van de facilitaire markt. Kortom: A-Great-Place-to-Be!

Vacature Kantoor - Werken bij D&B

Catering

Geniet jij ervan jouw gasten te verrassen met mooi eten, drinken en beleving? En lijkt het je leuk om te werken met lokale ondernemers? Wij brengen de opwinding van horeca naar het bedrijfsrestaurant. Met de variatie, vernieuwing en beleving zoals je die in de binnenstad tegenkomt. We Canteen geeft eten weer een verhaal, en een gezicht. En dat laat jij jouw gasten dagelijks proeven.

Vacature Catering - Werken bij D&B

Mobility

Ooit begonnen als studentenbedrijf en inmiddels één van de meest vooruitstrevende parkeer- en vervoersbedrijven van Nederland. Met ruim 500 chauffeurs, verkeersregelaars en hostesses verzorgen wij voor particulieren, vijfsterrenhotels, evenementen en bedrijven het vervoer, parkeren en alles daaromheen. Van chauffeursdiensten en valet parking tot VIP-shuttle services en hostesses. Ben jij op zoek naar een leuke job, een goede bijverdienste of flexibiliteit. We have got the job for you!

Vacature Mobility - Werken bij D&B

Sollicitatieprocedure

1. Jouw sollicitatie

Wij nemen jouw sollicitatie in behandeling.

2. Kort voorstellen

Onze recruiter neemt telefonisch contact met je op ter kennismaking.

3. Eerste gesprek

Je komt voor een gesprek naar ons hoofdkantoor in Amstelveen óf op locatie bij een van onze klanten.

4. Assessment (optioneel)

Er volgt (optioneel) een assessment.

5. Tweede gesprek (optioneel)

Er volgt (optioneel) een tweede gesprek met een leidinggevende.

6. Klikgesprek (optioneel)

Je gaat in gesprek met de opdrachtgever om te kijken of er een klik is.

7. Ons voorstel

Je ontvangt digitaal je contract en arbeidsvoorwaarden.

8. Je eerste werkdag!

Met enthousiasme begin je aan je nieuwe avontuur.

Waarom werken bij The Happy Few in Security?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Hospitality?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Cleaning?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Facility Management?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few at our Head Office?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Catering?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Waarom werken bij The Happy Few in Mobility?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

"Bij D&B heb je de mogelijkheid om binnen de 24/7 dienstverlening op vaste momenten de avonden, nachten en weekenden te draaien."

Maarten

"De grootte van D&B past bij me en geeft mij een persoonlijk gevoel van zekerheid en stabiliteit."

Soraya

"Bij D&B voel je je gewaardeerd, je bent hier zeker geen nummer."

Marieke

"De dienstverlening die D&B verwacht is van een hoog niveau, een echte '5-sterren ervaring'. D&B gaat voor kwaliteit."

Rhimo

"Nergens vind ik een team zoals hier binnen D&B."

Dennis

"De waardering die je vanuit D&B krijgt is echt fijn. Er is openheid en de mogelijkheid om in gesprek te gaan en er samen uit te komen."

Helen

"De platte organisatie van D&B maakt dat je iedereen persoonlijk kunt bereiken."

Arnold